פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אתר האינטרנט נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קיימים בקטלוג שבאתר האינטרנט של החברה מכשירים שלא נמכרים כבר מזמן , ולא כתוב שהם לא נמכרים ועדיין כתוב אפילו המחיר שלהם.
אני אמור לנחש איזה מכשירים נמכרים ואיזה לא , ואז ללכת לסניף הקרוב ולגלות שהמכשיר הרצוי אזל מהמלאי עוד באוגוסט , והמלאי לא יחודש.
קטלוגים אינטרנטיים נפרדים למכשירים הנמכרים ולאלו ש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל העדר מספר Orange או מספר טלפון אחר להתקשרות.
נשמח לעמוד לשירותו.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה