פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תוכנית שאיננה מתאימה ללקוח ואימתן שירות על ידי נציגי החברה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
על שם אבי רשומים 2 מכשירים עסקיים כאשר רכשנו את המכשירים הוטענו על ידי הנציגה ולכן חתמנו על תוכנית שאיננה מתאימה לנו נציגת אורנג' ניצלה את חוסר הבנתנו וידיעתנו בתחום הסלולרי.
פניתי פעמים רבות בקשר לשני המכשירים לנציגים בטלפון ואף הגעתי למרכזי שירות אך שום נציג לא נתן מענה אמיתי לבעייתי.
במצבנו היום, אבי ואני מתחילים את החשבון החודשי בסכום של כ- 200 ש"ח ולאף אחד אין דרך לשנות זאת לכן אנו מגיעים לסכומים אדירים בלא לדבר במכשירים הסלולריים כמעט. הדבר פשוט בלתי נסבל!!!!! נמאס מהחברה הזו ומעובדיה שלא יודעים לתת שירות כמו שצריך אלא רק לגבות כסף!!!!!!!!!
כספי סוג הנזק :
מישהו שבאמת יוכל לתת מענה ופתרון כי לא ייתכן שחשבו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת כרמי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה