פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה חוזרת במכשיר דור שלישי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז שירות תלפיות כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון האחרון זו היתה עוד אחת מהפעמים שבהם הכנסתי את מכשיר הדור שלישי שלי לתיקון של בעיה חוזרת של ניתוקי שיחות. חוץ מהניתוקים המכשיר עובד היטב.
לאחר 40 דקות של המתנה התבשרתי להפתעתי הרבה שהמכשיר הושבת ואינו יכול לעבור תיקון, הסברתי שזה לא יתכן שהמכשיר מושבת כי אני נכנסתי איתו תוך כדי שיחה והוא היה פעיל לכל דבר, בעיית הניתוקים היא בעיה רשתית ולא בעיה של השבתה.
יש לציין כי זו לא הפעם הראשונה שאני מכניס את המכשיר לתיקון עקב ניתוקים ותמיד מחזירים לי אותו בטענה שהמכשיר תקין ואין לו שום בעיה.
לא הייתי מוכן בשום אופן לקבל את הטענה שהמכשיר מושבת ועל אחת כמה וכמה לשלם עליו השתתפות גבוה, לאחר שהגעתי למבוי סתום עם המנהל ביקשתי לחבר לי את המכשיר בחזרה ולהחזיר לי אותו כפי שהיה בתחילה.
המכשיר חזר אלי כבהתחלה, אני יצאתי מופסד מכך שלא תוקן המכשיר שלי וחברת אורנג' יצאה מורווחת בכך שהאשמה עלי שלא רציתי לשלם השתתפות ובכך פתרה את עצמה מפתרון התקלה החוזרת.
אני חייב לציין שעדיין יש המשך של ניתוקי שיחות והמכשיר תקופות לא זמין למרות שמראה על קליטה.
אני חושב שאם אני מגיע עם בעיה חוזרת כמו זו ומבזבז פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ביטון על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה