פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוח סוג ז נושא התלונה:
חפץ מנחם שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב השלושה ליד היכל הספורט כתובת:
תיאור הבעיה:
יש לי מכשיר ששמו ביג יאנג שארק. אתמול יתקלקל לי המכשיר האוזניה נשברה צלצלתי למוקד השרות והם יפנו אותי לרחוב השלושה ליד היכל הספורט יגעתי למקום והפקידה אמרה לי שעלות תיקון המכשיר בין 99 שקל ל300 שקל אמרתי לה בסדר ונתתי את המכשיר לתיקון. אחרי 20 דקות אומרת לי פקידה אחרת שלא ניתן לתקן את המכשיר כי זמה דגם ישן טוב אז הלכתי ובכניסה פתאום שאלתי איפה מנהל המקום ואמרו לי בחדר בסוף המסדרון הלכתי אילו ואמרתי לו אני מאוד נעלבתי שאתם בעצם זורקים אותי מחברת אורנג אז הוא אמר לי אוקי אני יראה מה אפשר לעשות בשבילך ואחרי שנכנס למעבדה יצא ואמר לי שכדאי לי לנסות ללכת לחברת מוטורלה ברחוב תוצרת הארץ. ושם תיקנו לי את המכשיר ושילמתי 118 שקל היחס של אורנג זה יחס מזלזל בלקוחות לא מציעים לך שום תחליף פשוט זורקים אותך צלצלתי לשרות בחברת אורנג ושם אומרת לי הבחורה מהשרות מה אתה רוצה המכשיר לא שלנו בכלל אמרתי לה שקניתי לפני כמה שנים את המכשיר בסופר פארם בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב והיה כתוב על הקופסא אורנג אבל היא אומרת שוב המכשיר של מוטורלה זה יחס? רק קציתי לציין שאני במסגרת ביג טוק שזה קו עם כרטיס.
עוגמת נפש סוג הנזק :
עם אין אפשרות לתקן את המכשיר לתת מכשיר אחר אפילו ב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
לפונה נשלח דו"ל אישי ליצירת קשר. נשמח לעמוד לשירותו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה