פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור ועגמת נפש בגין הבטחות שווא נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במחצית חודש יוני 2006 (אינני זוכרת תאריך מדוייק) פנה בעלי לחב' אורנג' במטרה לשלם חוב שצברתי על סך 773 ש"ח (החוב כלל שכר טרחת עו"ד).
כשביקשנו כי החשבונית תירשם על שמו נאמר לנו כי רק במידה ותתבצע העברת בעלות, יתאפשר הדבר.
בתאריך ה-22/6/2006 פנינו למוקד שירות הלקוחות הקרוב לביתינו ומול הנציגה בוצעה העברת הבעלות על שמו של בעלי משה אלרון. לאחר מס' ימים נתקבלה בתיבת הדואר מעטפה ובה היה רק אישור תשלום באמצעות כרטיס אשראי ולא חשבונית מס כפי שהובטח לנו- ולא זו בלבד אלא שבאישור התשלום נכתב כי שמו של בעל כרטיס האשראי הוא משה בדלוב - כנראה כי שמי הוא אלה בדלוב אלרון.
פניתי למוקד הפיננסי ולשאלתי מדוע לא קיבלנו חשבונית מס על שם משה אלרון, כפי שהובטח לנו, נעניתי בתשובה כי הדבר בלתי אפשרי:"נכון שבעלך שילם אבל החוב היה שלך". לאחר שהדגשתי כי הובטח לנו שהדבר ישונה ברגע שנבצע העברת בעלות, ביצע אסף כמה טלפונים וחזר אליי עם בשורה משמחת:"אל תדאגי, הכל מסודר, תוך כמה ימים תקבלו חשבונית מס על שם משה אלרון". ליתר ביטחון עברתי איתו שוב על הפרטים והוא כמובן הרגיע.
כעבור כמה שבועות הגיעה המעטפה ולתדהמתנו, שוב קיבלנו אישור תשלום באמצעות כרטיס אשראי ולא חשבונית מס כפי שהובטח לנו בפעם השנייה- ושוב משה בדלוב ולא משה אלרון.
בכעס רב, פניתי לשירות הלקוחות וניסיתי להבין מה קורה פה. לילך הבהירה כי היא תברר את העיניין ויחזרו אליי עד 17:30 בערב. כמובן שלא חזרו.
ב 20 ליולי פניתי שוב, וענבל הודיעה לי באופן חד משמעי כי לא נזכה לחשבונית מס ואין באפשרותה לשלוח לנו אחד שכזה, כי זהו הליך לא חוקי.
"אבל החשבונות הבאים יהיו על שמו של בעלי".
כועסת, מרומה ומיואשת ביקשתי שישלחו לי לפחות את אישור התשלום בשם הנכון שהוא משה אלרון.
היא החלה להסביר לי כי אין אפשרות לתקן את השם ושאני צריכה לבדוק מול חברת כרטיסי האשראי האם הוא בעל הכרטיס.
לא האמנתי למשמע אוזניי, איך ייתכן כי הוא משה בדלוב, הרי הוא סידר את כל העיניין מולם.
סגרתי את הטלפון, הרגשתי כי אין לי כבר כוחות להתמודד עם זה.
בתאריך ה1/8/2006 קיבלתי מעטפה שלישית מאורנג' עליה כתוב: למשה אלרון – אישי. בציפייה לקבל את מבוקשינו, נתבדנו שוב. היה שם אישור תשלום באמצעות כרטיס אשראי - ושוב משה בדלוב ולא משה אלרון.

בתאריך ה2/8/2006 (יום למחרת), עוד 2 מעטפות מאורנג', חשבונית מס אחת על שמי ואחת על שמו. תקופת החשבון 25/6/06-24/7/06 (לאחר שהובטח כי החשבונות הבאים יהיו על שמו של בעלי).
ואם לא די בכך חוייבתי שוב בשכר טירחת עו"ד על סך 89.77 ש"ח לאחר שהתשלום עבור החוב ניגבה בחשבון הקודם.
אנא עיזרו לי אני כבר מיואשת
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת בדלוב - אלרון על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה