זוועה כזאת עוד לא פגשתם |
נושא התלונה: |
אחרק צופית |
שם/כינוי: |
יום חמישי 03 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מסכת אירועים שיגרתיים הגובלים ב: תקלות, אי הבנות, חיוביים שגויים, אין ספור של טעויות, הבטחות שלא קויימו, מכשירים לא זמינים, תקלות מרובות, אין ספור של תיזוזים, יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה וכהנה וכהנה...
ניסיתי לחשוב על משהו טוב אחד... אך לשווא.
ניתן לומר כי רמת שירות, מודעות שירות, הבנת צרכי הלקוח, גילוי אמפתיה נמוכים ביותר לחברה מתקדמת, המניפה על דיגלה את הלקוח.
דעתי האישית - באורנג' בודקים כל לקוח ולקוח "לגבול השבירה" ביחס ל: כמה ניתן להתיש, לשדוד, לפגוע, להתעלל עד שהוא יכנע ויעזוב אותם או לחילופין יתיאש וישתוק.
לסיכום, אומנם אורנג' הציבה את הלקוח בסולם גבוהה של עדיפויות, אך עדיפויות שליליות וחבל.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תדבקו בחזון החברה והדברים ישתקפו מכך |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|