פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשירים חדשים דור 3 נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
וולפסון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 31.7.06 רכשתי 2 מכשירים מדגם סמסונג Z500 במבצע בסופר פארם בדיזנגוף סנטר. כשלושה ימים לאחר רכישת המכשירים הסתבר כי הצילצול חלש למדיי ומשום כך לא ניתן לשמוע את המכשיר פועל וכל הזמן יש לי שיחות שלא נענו שבימקום לענות לשיחות נכנסות אני צריכה לחזור לאותם האנשים האלו וזה עלות כספית נוספת רק בגלל שאי אפשר לישמוע את הפלאפונים כאשר יש שיחות נכנסות. כמו כן הסוללה מתרוקנת לאחר כ3 שעות לחלוטין. פניתי למקום הרכישה ומשם אמרו לי לפנות לחברה עצמה. בפנייתי לחברה נבדקו המכשירים ונמצאו תקינים ע"י החברה. כמובן שבפועל לא כך היה המצב. למרות שטענתי שוב ושוב שהבדיקה לא מספקת ואין שינוי בצילצול ולא בסוללה התשובה הייתה "אלו הם מכשירי הדור השלישי, ואין מה לעשות". ובכך פתרו עצמם משרות. משביקשתי להחליף את המכשירים כי אין לי צורך להחזיק מכשירים כאלה שאני לא יכולה לישמוע כשיש לי שיחות נכנסות נעניתי כי לא ניתן ואין להם אפשרות להחליף לאחר שנעשה בהם שימוש. המכשירים אצלי שבוע ימים וכבר אינם תקינים, השרות מזלזל , כמו כן אחת התשובות "לרכוש רגטונים בכמויות עד שימצא הצלצול הגבוהה שיספק אותי". זה מענה? לא מספיק שאין שרות עוד רוצים להרוויח עליי כספים. תשובות אלו נמסרו לי ע"י המנהלת אשר הייתה במקום לאחר שנציגת השרות הפנתה אותי אליה על פי בקשתי.

אודה להתערבותכם בכל עזרה.
כספי סוג הנזק :
החלפת מכשירים וזיכויים כספיים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת מיסס על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה