פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור עקב קלקול המכשיר נושא התלונה:
שדה שובל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני 5 ימים התקלקל לי המכשיר הנייד מסוג מוטורולה. התקשרתי בבוקר אותו יום לאורנג' במטרה לברר על נקודות שירות באזור מקום העבודה שלי בכדי למסור את המכשיר לתיקון ונמסר לי על ידי נציג השירות שיש תחנה ביד אליהו וכמו כן בראשל"צ. כששאלתי על שעות הפעילות הוא שם צליל המתנה וכעבור כמה רגעים חזר אליי והוסיף כי מעבר לנקודות אלו אני רשאית גם לפנות לנקודה של מטורולה במערב ראשל"צ. אחרי שקיצרתי את יום העבוד שלי במיוחד בשביל להגיע בשעות המצומצמות בהן עובד המרכז של אורנג', נאלצתי לחכות שעה וחצי בתור רק כדי להגיע לנציגת השירות (לשם השוואה, לפני כשנתיים כשהיית מנויה בחברת פלאפון, אם היה מתקלקל המכשיר הייתי מחכה 10 דקות בתור, מוסרת את המכשיר ואז החלה ההמתנה הארוכה עד שהמכשיר תוקן, או הוחלף באם אין אפשרות מיידית לתקנו). אחרי ההמתנה המפרכת, הגעתי לנציגה שמסרה לי בפשטות שאין לי אפשרות למסור את המכשיר לתיקון, מאחר ואין לי ביטוח עליו (על אף שיש לי אחריות לשנה), כך שהאפשרות היחידה לתיקון המכשיר היא תשלום של 300 שקלים בו ברגע, או שעליי לפנות לנקודת השירות של מוטורולה לשם תיקון המכשיר, נקודה אשר נסגרת ב17:00 ונמצאת מרחק שני אוטובוסים (בשעה פקוקה מאוד) מהנקודה של אורנג', וזאת על אף שפרטנר היא החברה שמכרה לי את המכשיר, ולא מוטורולה. כמו כן, מאחר ואין לי ביטוח על המכשיר (ז"א שאני לא משלמת 14 ומשהו ש"ח לחודש - יחותר מעלות המכשיר עצמו) אין לי אפשרות לקבל בינתיים מכשיר חלופי. כשהבעתי את מורת רוחי, התייעצה הנציגה עם הממונה עליה, שפטרה אותה ב"תני לה הטבה של 30 דק' זמן אויר" אשר מתורגמת במציאות לפחות מ6 ש"ח - אפילו לא עלות הנסיעה לנקודת השירות. כשהגעתי לנקודת השירות של מוטורולה, בחוסר אונים, שכן אין לי תחושת זמן (השעון היה בטלפון) או דרך ליצור איתם קשר לברר אם הם עדיין פתוחים (ברור מאליו למה לא יכלתי להתקשר). הגעתי שעה לפני הסגירה. נאמר לי להגיע בתוך כשעה לקבל את המכשיר. כשהגעתי כעבור שעה נמסר לי שזה לא בר תיקון והם נאלצים לשלוח את המכשיר למעבדתם בתל אביב. מכשיר חלופי גם שם לא ניתן לי, בטענה שהם מספקים מכשירים חלופיים רק ללקוחות מירס ולא לאורנג', וכמו כן עד עצם היום הזה (4 ימים מאוחר יותר) המכשיר עדיין לא תוקן, ואני חיה ללא מכשיר סלולרי, וללא דרך לתקשר עם העולם. אין לי אפילו דרך לדלות את מספרי הטלפון כדי להתקשר מהבית או מהעבודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי בדוגמת מכשיר אחר ופיצוי כספי (ולא, לא 30 דקו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת שדה על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה