|
|
|
|
|
|
חוסר התייחסות לתלונות באתר |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לא ברור לי למה חברת אורנג' מתעלמת מכלל הפניות שנשלחות דרך אתר תלונה.
האם הלקוחות של חברת אורנג' לא מספיק חשובים על מנת לתת התייחסות לפניותם.
אולי כדאי שילמדו מהחברות האחרות
בושה
|
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל |
שם ותפקיד: |
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, שכן מספר הטלפון להתקשרות אינו תקין. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|