פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום חריג בגובהו לשיחות בחול באמצעות שירות חיסכון עולמי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נסעתי לארה"ב לטיול מה 22.6 עד 5.7 לפני הנסיעה פניתי לאורנג' לבירור תשלום השיחות במהלך שהייתי שם. בהמלצתם עשיתי חיסכון עולמי וסינון שיחות לחו"ל כדי להוזיל את התשלום. חשוב לציין כי אני אדם שקול ומחושב והשיחות היו לבני משפחתי כדי לדעת שהכל בסדר. לצורך כך התקשרתי פעם ביום ולא כל יום. קיבלתי תשלום של 825.013 ש"ח. בפירוט השיחות שביקשתי ראיתי כי רשומות 6 עד 8 שיחות אלי או ממני כמעט כל יום ובהפרשי זמן זעירים. זה תמוה מאוד בלשון המעטה כי דיברתי ביום רק עם בן משפחה אחד. בפניות שלי למוקד הבינלאומי של אורנג' הם טענו כי אם זה כתוב אז זה עובדה ודחו את פניותי. ב-1.8.06 לאחר מספר פניות דיברתי עם הדר משרות הלקוחות והיא אמרה שהם לא מחזירים כסף אלא רק יכולים לתת הטבה של 30 דקות שיחה במשך 3 חודשים. אמרתי שאני מעדיפה החזר כספי ולא הטבת שיחות אך היא אמרה שזה הדבר היחיד שהם יכולים לתת. שאלתי ובקשתי מדוע לא ניתן לתת החזר כספי?
כי הטבת הדקות לא תועיל לי.
אודה לכם מאוד על טיפול מהיר
הדסה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מיידי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת טוויג על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה