פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שחיטה נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מוקד שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אורנג' מוכרת את שירות ניווט באמצעות GPS ב-1200 ש"ח ומכריחים אותך לקנות ערכת GPS מהם.
לי יש ערכת GPS שעלתה לי 600 ש"ח, למה שאני אשלם כל כך הרבה כדי לקנות עוד אחת.
הקטע הדפוק הוא שאחרי שמשלמים את ה-1200 ש"ח האלה במשך שלוש שנים אז מתחילים לשלם 20 ש"ח לחודש עבור השירות עצמו.
אז למה שלא עכשיו יתנו את השירות ב-20 ש"ח לחודש ?
הם יורים לעצמם ברגל ובמקום להרוויח את ה-20 ש"ח לחודש האלה הם בוחרים בלא להרוויח כלל.

עלבון סוג הנזק :
לאפשר את השירות ללא צורך ברכישת המקלט פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו.
אנו מודים למר מזרחי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה