פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שרות למכשיר I Mate נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כעשרה חודשים טלפון I mate בקשתי להתחבר ל-GPRS כמו כן אני משלמת ביטוח על המכשיר.מהיום הראשון היו בעיות קליטה במכשיר ואי התחברות ל GPRS פניתי למוקד שרות כפר-סבא.בזבזתי שעתיים בהמתנה בתור ואז גיליתי להפתעתי שניתן לקבל שרות ל I mate רק במרכז שנמצא בסינמה סיטי ברמת השרון.כשביקשתי לקבל זיכוי על החודשים ההם שילמתי על GPRS ללא יכולת שימוש בו הופנתי שוב למוקד בסינמה סיטי למרות שאושר לי בכפר סבא שאכן יש בעיה במכשיר.
1) מדוע כשנציגי המכירות מוכרים את II mate הם לא מציינים שייש הגבלה במוקדי השרות- הייתי לוקחת טלפון אחר פחות אקזוטי
2)מין הראוי היה שאורנג היתה דואגת בעצמה לשינוע של הטלפונים הפגומים ביו המעבדות במקום לבזבז את זמנם היקר של לקוחות שקונים אצלה טלפון ב-4600 שח
3)מין הראוי היה לתת במקום זיכוי על חיובי GPRS ולא להמשיך לחייב עד עצם היום הזה.
4) בשביל להגיע בשעות העבודה לסינמה סיטי אני צריכה לקחת יום חופש זה שרות זה?
כספי סוג הנזק :
זיכוי על חיובי GPRS ולקיחת המכשיר לתיקון מהמוקד הק פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה.
אנו מודים לגברת זיבלי ויספלד על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה