פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע של שרות הלקוחות בספה רוסית נושא התלונה:
ליבוב לב שם/כינוי:
‏יום שישי ‏11 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לשירות לוקחות בספה רוסית ב 11.08.2006 בקשר לשירות אורנג' טו. נציגה בשם אולגה שלחה לי פקס בלי להסביר מה צריך למלות . רק לחתום וזהו. ביום ראשון ב 13.08.2006 התקשרה נציגה אחרת ואמרה שחסר כותרת אורנג' טו. שלחתי פקס פעם שניה. ב 14.08.2006 בדקתי העם יש שירות..אין!! פניתי ל אורנג' שוב. נציגה בשם אינה אמרה, שחסר שם ומספר ת.ז שלי. מליתי תופס עוד פעם. שלחתי בפעם שלישי. למחרד ב 15.08.2006 עוד פעם מתקשרים מאורנג'. התופס ששלחתי לא מתאים בכלל!!!! איזה מין שירות זה?? לא מיקצואי כלל!!
אני החלפתי מכשיר טלפון ודיבורית לא מתאים. אז רציתי לשאיר באוטו מכשיר הישן עם אותו מספר. עכשיב עקב שירות גרוע אני כבר שבוע ימים בלי דיבורית באוטו. לא ידע מה לעשות. לישלוח פקס פעם רביעי?? אבל זה מוגזם!!!לא!!??
נוהג בלי דיבורית. יכול לקבל קנס סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ליבוב על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה