פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרעה חמורה בקליטה בעקבות שינוי ושדרוג אנטנות נושא התלונה:
חבה מוטי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר של חברת אורנג' לפני 10 חודשים, בעת הרכישה הקליטה באזור מגוריי הייתה מצויינת, בחודשיים האחרונים בעקבות הרעה חמורה בתנאי הקליטה(אין קליטה בביתי), פניתי לחברה בבקשה לבטל את העסקה או למצוא פתרון, נאמר לי שבעקבות שדרוג במערכת והזזת אנטנות יש בעיה בקליטה ושהם מודעים לזה, ועדיין לא ידוע מתי זה ישתפר- תשובה מזלזלת לדעתי!!!- כי בעצם הם אומרים" זה מה יש ואתה מחוייב אז אין לך הרבה ברירות", צריך לציין שקבלתי 15 דקות שיחה לחודש למשך חצי שנה- בחישוב מהיר זה יוצא בערך 28 שקל.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה או שיפור משמעותי בקליטה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו.
אנו מודים למר חבה על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה