פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ואחריות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב השלושה - יד אליהו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מדובר בטלפון סמסונג 855, אשר יש עליו אחריות.
הטלפון התקלקל (אי אפשר היה להוציא או לקבל שיחות) נלקח למרכז שירות ברח' השלושה ת"א - תוקן ואחרי יום או יומיים, שוב אותה הבעיה - אי אפשר לחייג,
נלקח שוב לתיקון, ושוב אחרי מספר ימים - אותה התקלה.
בפעם הרביעית - בכלל לא רצו לתקן את הטלפון אלה להחליף אותו.
בטלפון יש הרבה תמונות עם ערך רב שצולמו, וכמו כן צילצולים שהורדו.
ביקשו שיעבירו את התמונות שלמכשיר אחר או למחשב אבל נאמר שאין אפשרות לעשות זאת. נתנו לנו פיתרון של שליחת כ-90 הודעות MMS מהפלאפון לפלאון אחר, אחרי שקיבלו אישור לתקן את הפלאפון התחלתי בהעברת ההודעות MMS.
אחרי מספר הודעות שוב הופיע אין שירות ואז אי אפשר היה להעביר.
באותו היום הייתי במרכז השירות כשעה וחצי.
דיברתי עם מנהל העונה לשם - אודי חמודי - שהוא בכלל לא היה חמוד וגם לא מבין מבחינה טכנית.
דבר ראשון הוא נדחף לשיחה עם נציגת השירות אשר תפקידה להחזיר את הטלפון ואומר דברים שבכלל אין לו מושג בהם, הוא אמר שאפשר להעביר את כל המידע מהטלפון באמצעות כבל USB אחרי שנציגים אמרו שאי אפשר.
הוא אמר שלא כדאי לשמור תמונות על הטלפון - אבל אם אי אפשר להעביר את התמונות אז איפה אני אשמור אותם, הוא נתן דוגמ מטומטמת של לקוח שנפל לו הטלפון לשירותים ונמחק לו תוכן מהטלפון ולא היה ניתן לשחזר, כאשר אמרתי שלא ממש לא אותו דבר - אמר לי שאין אפשר לסמוך על הטלפון.
אז במילים אחרות יכל להגיד לי שיש לי טלפון "זבל" שלא שווה כלום וחבל שקניתי אותו.
לאחר שכבר התייאשתי והבנתי שאין לי מה לעשות בנידון החלטתי לוותר על כל המידע מהטלפון אבל בקשתי היתה לקבל טלפון חדש מהקופסה ולא מכשיר לבן.
המנהל אמר שאי אפשר לקבל טלפון חדש מהקופסא למרות שאני משלם אחריות בכל חודש, ביקשתי ממנו לדבר עם מנהל שלו והוא אמר שאני יכול לשלוח פקס לתקשורת כתובה.
מסרתי את הטלפון שוב למעדה שאמרו שיקח כ15 שעה להחליף ואני הייתי חייב ללכת אז לקחתי טלפון חלופי.
בערב פניתי לשירות לקוחות דיברתי עם בחור נמחד מאוד בשם שרון (שהוא גם נציג DATA) הנציג אדיב מאוד, אמר שיכול להיות שיש אפשרות להעביר מידע בין הפלאפון למחשב - אבל הפלאפון היה כבר במעבדה ולא נמצא גם ביום שישי.
שרון קבע לי פגישה ליום חמישי עם נציג DATA - אבל לא נראה לי שזה יהיה רלוונטי בגלל שהטלפון לא נמצא.

אני רוצה לציין כי כל הנציגים היו בסדר גמור והשתדלו לעזור במידת האפשר, אבל התנהגות המנהל היתה מתחת לכל ביקורת - במקום להרגיע ולנסות לפתור את הבעיה הוא רק אמר שטויות.
ואם הוא לא מבין מבחינה טכנית אז שלא ידבר דברים שהוא לא יכול לעשות.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות של אודי חמודי וחיפוש של הטלפון בתקווה שלא פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אייטלברג על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה