פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר דור שלישי שנקנה פגום ועם בעיות חוזרות ונשנות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ליד קניון איילון כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים החלטתי לשדרג את מכשיר הטלפון שברשותי לדור השלישי. נכנסתי למרכז השרות ליד קניון איילון.נציגה בשם מרינה נתנה לי שירות מעולה ויוצא דופן ובמהלכו שידרגתי את מכשירי ורכשתי מכשיר חדש. עוד באותו המעמד כאשר ניסתה הנציגה להעביר את מספרי הטלפון מהמכשיר הישן לחדש, התהליך נכשל. כשהעלתי את האופציה שאולי המכשיר פגום היא ענתה שזו אפשרות אולם היא מאמינה שהבעיה נימצאת במחשבים של החברה ובקשה שאעשה את התהליך בביתי. מכיוון שאני לקוח עסקי באורנג' כבר הרבה מאד שנים לא ערערתי ויצאתי מרוצה עם מכשירי החדש.
כבר כשהגעתי הביתה ניתקלתי בבעיות נוספות. המכשיר נכבה לסרוגין והמסך הפך שחור.חזרתי אל מרינה. היא התנצלה והעבירה את המכשיר לבדיקה. תוצאות הבדיקה הראו שהמכשיר אמור להיות תקין,ובאם הבעיה תחזור הבטיחה להחליף את המכשיר.
המכיר המשיך לעשות בעיות ואף נוספו בעיות חדשות: ניתוקים חוזרים ונשנים, קליטה לקוייה, בכל פעם שהמכשיר חובר לאוזניות מסכו השחיר והטלפון נחסם ונידרש להקיש קוד הגבלה, וכן כרטיס הזיכרון בטלפון היה מקולקל ול ניתן היה לאכסן בו זכרונות. מכיוון שניבצר ממני להגיע למרכז השרות, ניהלתי רומן טלפוני יום יומי עם שרות הלקוחות, העברתי את כרטיס הסים למכשיר הישן וחיכיתי להזדמנות להגיע למרכז השרות.
ברצוני לציין כאן שאני עובד בחברת אל-על דבר שגורם להעדרויות תכופות מהארץ, ובמקביל אני מנהל עסק עצמאי בראשית דרכו,מה שלא משאיר לי הרבה זמן פנוי בשעות העבודה של מרכז שרות הלקוחות.
כשלושה שבועות לאחר רכישת המכשיר (בהם לא השתמשתי בו-אלא במשיר הישן) מצאתי את הזמן והגעתי לשרות הלקוחות. תארתי להם את הבעיה, ציינתי בפניהם את העובדה שלא השתמשתי במכשיר מקנייתו כי הדבר לא התאפשר וכי אני נמצא הרבה בחו''ל ולכן לא יכולתי להגיע קודם. כמו כן גם הסברתי שהמכשיר היה תקול כבר ביום רכישתו. המכשיר הועבר למעבדה וכעבור כשעה הודיעו לי שאכן המכשיר היה תקול ושהוא תוקן. כמו כן אמרו לי שהבעיה היא באזניות ושעליי לרכוש אזניות חדשות, שכן אחריות על אזניות הא רק לשבועיים.
הדבר ניראה לי בגדר חוצפה,דיברתי עם האחראי משמרת במקום והבעתי בפניו את מחאתי,וביקשתי מכשיר חדש, שהרי המכשיר שרכשתי היה פגום למן ההתחלה.
האחראי טען שבגלל שעברו שלשה שבועות אין באפשרותי לקבל אחד חדש על אף העובדה שלא השתמשתי בו. הוא אמר גם שהתקלה אותרה וטופלה, והוא נתן לי אזניות חדשות ללא תשלום. השרות שניתן לי היה טוב, ובאם תוקנה הבעיה והמכשיר עובד לא מצאתי לנכון להתעקש על החלפת המכשיר.שמחתי שהבעיה טופלה וחרתי אל ביתי.
המכשיר אכן עבד וסוף סוף התחלתי להשוויץ בו בפני מכריי. הייתי מרוצה.
מספר ימים בלבד החזיק התיקון. כל הבעיות חזרו ואיתן בעיות נוספות- הטלפונים לא מזוהים על ידיהמכשיר גם כאשר המספרים בזיכרון, הצלצול הפך להיות עצמאי לחלוטין והמכשיר מצלצל כשמתחשק לו, וכשלא-אז הוא לא מצלצל, הניתוקים נימשכו, המסך הפך שחור בכל פעם שחיברתי אזניות, הגביל את עצמו אין ספור פעמים וגם בעיות הקליטה חזרו-ובגדול.
למוד ניסיון,וחסר יכולת טכנית להגיע לשרות הלקוחות הקפדתי להתקשר לשרות הלקוחות,לבקש לרשום את פניותיי המתארות את התקלות ולקחת מספרי פניה. וזאת כדי להגיע "עם הוכחות" למרכז השרות.
באחד הימים, בעודי נמצא עם נציג שרות שלכם ל הקו ניתבקשתי לכבות ולהדליק את הטלפון.עשיתי כן ואז חצי מהמסך הפך שחור וחצי נישאר רגיל. תארתי בפני הנציג את הבעיה שזה עתה נוספה לרשימה והוא אמר לי שאינו יכול לסייע לי ואגש למרכז השרות.
מכיוון שהבעיה הפכה להיות בלתי ניסבלת, והטלפון שאמור לשרת אותי הפך לנטל לקחתי יום חופש במיוחד וניגשתי למרכז השרות.
תארתי ליניב (נציג השרות) את כל הסיפור, ושוב הטלפון נכנס לתיקון. הסרוב להחליף את המכשיר בחדש התחזק מאד לאור העובדה שאני מחזיק במכשיר חודשיים, ובנוסף נידרשתי לשלם 100 ש''ח נוספים על תיקון המסך ,ואף הואשמתי שהבעייה במסך היא באשמתי. כל ניסיונותיי להסביר שהמכשיר לא קבל מכה או נפל, שהתקלה קרתה און ליין עם נציג שרות, ולמרות שהיה בידי את מספר הפנייה- הכל לשוא. הפתרון היה 1- שלם ונתקן לך את המכשיר.
ביקשתי מהנציג לעשות "דרדור". ביקשתי שיחזיר לי את האחריות למכשיר הישן ויהפוך אותו לעיקרי. הסברתי לו שאם זה כך אז אני לא רוצה יותר דור שלישי- זה מעיק עליי ואפילו הסכמתי להמשיך לשלם על המכשיר בלי להשתמש בו-אבל כלום.
שלם ונתקן. אין אפשרות לחזור דור אחורה.כמובן שהאופציה ההגיונית ביותר- החלפת המכשיר- לא באה בחשבון מצד אורנג' ואני הלקוח- תקוע.

שילמתי ותיקנתי את המכשיר.חלק מהבעיות נפתרו. חלק גדול עדיין קיים.

אני מיואש מכם. המכשיר הזה הפך בשבילי למועקה. כדי למנוע מקולגות שלי את עוגמת הנפש שאני עברתי פרסמתי בועד העובדים של אל על המלצה שלא להתקרב למכשיר זה.

אחרי שנים רבות שהשתמשתי באורנג' כדוגמא לשירות יוצא דופן, קיבלתי סתירת לחי. מעבר לפנייתי זו- אין הרבה שאני יכול לעשות-אבל מבחינתי הטיפול שקיבלתי במקרה שלי הוא לקוי ולא ממצא וכיום אני לקוח מאוכזב!!!. אני נישאר באורנג' כי הדיל שיש לי הוא טוב אבל לראשונה מאז שאני לקוח בחברה התחלתי להתעניין בהצעות אחרות (אני יכול לומר באמת מהלב- עד היום הייתי באורנג' בעיקר בגלל מודעות השרות -שפעם היתה לכם-).

כיום אני משתמש שוב במכשיר הישן. מכשיר הדור השלישי משמש לי כמצלמה דיגיטלית נוספת בלבד.

אני מאוכזב מהשרות שניתן לי. בטוח שאתם יכולים לעשות יותר. ומקוה מאד שאקבל תשובה לפנייתי זו שתכיל גם פתרון מעשי וגם פיצויי על 100 השקלים שנסחטו ממני..

תודה מראש ובתקוה לשרות טוב יותר
מלכה יוסף - 054-7690978
החלפת המכשיר לחדש וזיכוי על 100 שקלים שנלקחו ממני פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר מלכה על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה