הטעיה, פגיעה נפשית, האשמה, ויחס מזלזל וגרוע |
נושא התלונה: |
יום ראשון 27 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
המכתב כתוב כמיוחס לאורנג'.
לפני כ4 חודשים רכשתי מכשיר k-jam אצלכם.
מאז רכישת המכשיר רק סבלתי, מטרטורים רבים, מתפעול המכשיר, מאיטיות המכשיר, בעיית המענה שלו לשיחות, הטעייה ע"י אנשי השירות שלכם במידע כוזב כלפי, נתינת השלייה שהכל בסדר ולאחר שבוע שום דבר לא השתנה, יחס גרוע של אנשי השירות, והאשמות שלכם כלפי בנזק שלא בצעתי.
בתחילה קניתי את המכשיר במטרה שישמש אותי כמחשב כף יד ומכשיר פלאפון, לא הוזכר לי איטיות המכשיר או מהירות המעבד, ונאמר לי בפירוש כי המכשיר יכול לקבל 2 GB כרטיס זיכרון.
לאורך הזמן התחילו לי תקלות: הכרטיס היה נמחק, למרכז השירות DATA לא היו תשובות ולאחר החלפת הכרטיס מספר פעמים ושיחות כל מספר ימים והגעה למכרז השירות גם כן מספר פעמים נפתרה הבעיה לאחר כי התברר כי המכשיר אינו תומך בזיכרון זה. עד היום השירות הטכני ממשיך להטעות אותי בשאלתי זו וזאת לאחר שעדכנתי אותם וביקשתי שיתקנו את טעותם בשביל לקוחות אחרים.
למעשה, בעקבות הבעיה וההטעיה טורטרתי המון, ובזבזתי זמן יקר. ובנוסף השירות הטכני לא נתן לי מידע נכון.
בנוסף המכשיר לפעמים נתקע, והוא נורא איטי עד כדי כך שפונקציות בסיסיות לא עולות לאט מאוד. מעבר לכך לא ניתן להתקין תוכנות כמו לכל מחשב כף יד כי המכשיר לא עומד בזה, דבר שאינו הגיוני כי זהו מחשב כף יד וזאת גם לאחר המלצת אורנג'. בשלושה חודשים האחרונים רק סבלתי מניסיון לעבוד עם המכשיר ולדבר הרבה עם נציגים טכניים שבסופו של דבר אמרו אנחנו לא יודעים מה לומר לך ובעיות המכשיר נותרו.
אם הייתי מודע לבעיות המכשיר ולא מוטעה ע"י מידע לא נכון הייתי שוקל זמן רב קודם לכן להחזיר את המכשיר.
כמו כן המכשיר גם מקשה על מענה לשיחות בעקבות איטיותו.
נשברתי לחלוטין במקרה הבא:
החלק שבו נמצא העט נשחק תוך 3 חודשים סה"כ ולכן פניתי בבקשה לתקן את המכשיר, לאחר שנודע לי כי תיקון זה יעלה 200 שקלים לא הסכמתי מכיון שהמכשיר רק בן 3 חודשים ואני לקוח עסקי וציפיתי לתיקון הוגן יותר. לאחר מכן נציג השירות האשים אותי בנזק פיסי למכשיר, כל כך נעלבתי, הרגשתי שמטרטרים אותי המון, נותנים לי מידע שגוי, מתייחסים לא יפה ובסופו של דבר מאשימים אותי בנזק.
רק רציתי לאחר מכן להחזיר את המכשיר ולשדרג למכשיר אחר טוב ואמין.
נתנו לי פיתרון להחזיר את המכשיר ולקבל חדש ולראות אם הבעיה היא המכשיר ולאחר מכן להמשיך לדבר ולראות מה המצב, ולמרות שרציתי רק להחזיר את המכשיר הסכמתי כי ידעתי שזה הוגן יותר. אך המצב לא השתנה, ורק חיכיתי יותר משעה במוקד לקבל מכשיר אחר דבר שארך זמן רב מדי . בסופו של דבר חזרתי לשירות העסקי, שם התייחסו אלי בזלזול לא נתנו לי פיתרון הגיוני ופשוט לא הקשיבו לי, אחרי כל מה שעברתי לא התייחסו אלי כלל ורק יותר העליבו אותי.
מקווה שהמכתב יגיע למישהו שמבין ואיכפת לו ויתן לי פיתרון הגיוני.
|
עוגמת נפש, עלבון, בזבוז זמן וכסף. |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם, יחס נעים, ופיתרון מתאים כגון החלפת המכ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|