פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לך תוכיח שאין לך אחות .... ככה זה באורנג' נושא התלונה:
גרינברג סימוננה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם .


לצערי הרב אני נאלצת לשתף אתכם בחווית שירות משפילה אותה חוויתי בחברת "אורנג'" .
לפני שנה באוגוסט 2005 העברתי את בתי החיילת : נופר גרינברג לתוכנית חיילים במסגרת אורנג' חיילים .
דניאלה , נציגת שירות מקסימה מילאה את כל הטפסים (לא רק את אלה של נופר ... גם את שאר הטפסים כמו : העברת שני הבנים שלי : שירן ולירז : לתוכנית "ביג טוק " ואותי : החתימו לשלוש שנים נוספות ...... שלמתי במזומן 78 ש"ח חד פעמי וקבלתי מכשיר לא מתוחכם בשידרוג )
מרוצה ובהרגשה טובה הלכתי הבייתה . משוכנעת בכל מאת האחוזים שאכן , כל הטפסים שמולאו גם יגיעו ליעדם ואחוייב לפיהם .
לפני כחודשיים החלטנו בהחלטה פנים משפחתית להעביר את תשלום הטלפון הנייד של נופר לתשלום מחשבונה האישי .
לתדהמתינו הגדולה הסתבר לנו בהגיענו לסניף אורנג' בנתניה שנופר בכלל לא נמצאת ב"תוכנית חיילים" ..... כל ההסברים שלי לנציגה במקום ולמנהלה עלו בתוהו : שום דבר !!!!
" גבירתי , נופר לא נירשמה מעולם ל"תוכנית חיילים" !!!!!!!!!"
זו הייתה תשובתם ולך, תוכיח שאין לך אחות .....
ההיתייחסות אלי הייתה ממש משפילה , כאילו באתי לקחת משהו שלא שלי . הטונים עלו , אני הרמתי את קולי , הנציגה גם היא שלה , כך שכל הסיטואציה במקום הייתה מביכה למדי ושום דבר לא עזר .
" נופר לא נמצאת בתוכנית חיילים ואם היא רוצה אפשר כעת לצרפה .... דניאלה הנציגה שטיפלה בך, נסעה לחו"ל כך שאין לנו עם מי לבדוק את אמיתות דברייך "
כן , זו האמת של חברת אורנג' מול האמת שלי !
אני שקרנית ! הם : בסדר ..... זה מה שניסו להסביר ....
למזלי , שמרתי בבית את העתק של החוזה ואכן , צדקתי : נופר אכן רשומה ב"תוכנית חיילים" הטופס שהיה בידי הוכיח יותר מכל שאיני שקרנית !!! ואז גם הסתבר שגבו מחשבוני 1300 ש"ח נוספים .....
1300 ש"ח שהם לדבריכם , ההפרש בין התוכנית שנופר הייתה רשומה אצלם לבין "תוכנית חיילים" שהייתה אמורה להיות בה .
ואולי יותר מ1300 ש"ח ? מי יודע ?
חזרתי הבייתה , הבאתי את העתק החוזה שעליו חתומים דניאלה הנציגה שבינתיים נסעה לחו"ל ואני וראה איזה פלא ..... נופר באמת ב"תוכנית חיילים" !!!!!!
מעליב , פוגע ובאמת לא לעיניין .
אגב , עד היום לא קיבלתי חשבונית מחברת אורנג' שאכן : זיכו את חשבוני ב 1300 ש"ח .
מדוע ? לא צריך לעדכן את הלקוחות ?
לי , האזרח הקטן אין את הכלים אני צריכה לאמין....
לאורנג' הגדולה לעומת זאת , יש נטייה לא להאמין לנו , ללקוח הקטן ...
בקיצור , אני חושבת שמעבר לכך שאורנג' צריכים לזכות את חשבוני על התשלום הנוסף (שנגבה ממני היות ולא דאגו לכך שנופר תהייה ב"תוכנית חיילים" ..) לפצות אותי :
1. על עוגמת הנפש ,
2. על היחס המשפיל ,
3. על שימוש בכספי למרות שהטעות הייתה כולה : של אורנג' !
זיכוי חשבוני הוא מחוייב החוק ! אחרת , זו עבירה פלילית ! אני לא צריכה להודות לאורנג' על כך שהם מחזירים לי כסף ששייך לי , ואתו גבו ממני בטעות !
לכן : אני מבקשת לפצות אותי !
אני מבקשת לקבל מחברת אורנג' טלפון נוקיה 6280 מהדור השלישי !!!!!!!!!!
כן , זה בדיוק מה שאני רוצה !
כדי שכולם יבינו שהחברות הסלולריות יכולות להבטיח , אבל , לא לקייים .
למה לחברת אורנג' מותר להכנס לחשבון הבנק שלי ולגבות כל סכום שניראה לה ....
להחתים אותי על חוזה ולדוש ממני לעמוד בו אבל , לחברת אורנג' : מותר לא לעמוד בתנאי החוזה .... ולהתנער מחוזה עליו היא חתומה ?
מה היו עושים ללקוח שלא עומד בתנאי החוזה ?
שולחים מכתב מעורך דין ?
תובעים אותו ?
מנתקים לו את הקו ?
לאורנג' יש את כוח , לנו : ללקוחות הקטנים , הפרטיים , אין כל כוח !
מקווה שתלונתי תטופל על ידיכם במהרה ,
בתודה מראש ,
סימונה .
נ.ב.
כשביקשתי להחזיר את הבנים חזרה לתוכניות בהן היו , במקום "ביג טוק" נאמר לי :
"מצטערים , התוכניות האלה כבר לא קיימות ..." שקר ! אם לא הייתי מעבירה אותם לתוכנית "ביג טוק" הם היו יכולים עדיין להשאר באותה תוכנית ...
מסקנה : שוב : לאורנג' מותר , לנו אסור ...
רק מה שנוח ללאורנג' ...
עוגמת נפש והשפלה במשרדי החברה סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת גרינברג על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה