לך תוכיח שאין לך אחות .... ככה זה באורנג' |
נושא התלונה: |
גרינברג סימוננה |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום לכם .
לצערי הרב אני נאלצת לשתף אתכם בחווית שירות משפילה אותה חוויתי בחברת "אורנג'" .
לפני שנה באוגוסט 2005 העברתי את בתי החיילת : נופר גרינברג לתוכנית חיילים במסגרת אורנג' חיילים .
דניאלה , נציגת שירות מקסימה מילאה את כל הטפסים (לא רק את אלה של נופר ... גם את שאר הטפסים כמו : העברת שני הבנים שלי : שירן ולירז : לתוכנית "ביג טוק " ואותי : החתימו לשלוש שנים נוספות ...... שלמתי במזומן 78 ש"ח חד פעמי וקבלתי מכשיר לא מתוחכם בשידרוג )
מרוצה ובהרגשה טובה הלכתי הבייתה . משוכנעת בכל מאת האחוזים שאכן , כל הטפסים שמולאו גם יגיעו ליעדם ואחוייב לפיהם .
לפני כחודשיים החלטנו בהחלטה פנים משפחתית להעביר את תשלום הטלפון הנייד של נופר לתשלום מחשבונה האישי .
לתדהמתינו הגדולה הסתבר לנו בהגיענו לסניף אורנג' בנתניה שנופר בכלל לא נמצאת ב"תוכנית חיילים" ..... כל ההסברים שלי לנציגה במקום ולמנהלה עלו בתוהו : שום דבר !!!!
" גבירתי , נופר לא נירשמה מעולם ל"תוכנית חיילים" !!!!!!!!!"
זו הייתה תשובתם ולך, תוכיח שאין לך אחות .....
ההיתייחסות אלי הייתה ממש משפילה , כאילו באתי לקחת משהו שלא שלי . הטונים עלו , אני הרמתי את קולי , הנציגה גם היא שלה , כך שכל הסיטואציה במקום הייתה מביכה למדי ושום דבר לא עזר .
" נופר לא נמצאת בתוכנית חיילים ואם היא רוצה אפשר כעת לצרפה .... דניאלה הנציגה שטיפלה בך, נסעה לחו"ל כך שאין לנו עם מי לבדוק את אמיתות דברייך "
כן , זו האמת של חברת אורנג' מול האמת שלי !
אני שקרנית ! הם : בסדר ..... זה מה שניסו להסביר ....
למזלי , שמרתי בבית את העתק של החוזה ואכן , צדקתי : נופר אכן רשומה ב"תוכנית חיילים" הטופס שהיה בידי הוכיח יותר מכל שאיני שקרנית !!! ואז גם הסתבר שגבו מחשבוני 1300 ש"ח נוספים .....
1300 ש"ח שהם לדבריכם , ההפרש בין התוכנית שנופר הייתה רשומה אצלם לבין "תוכנית חיילים" שהייתה אמורה להיות בה .
ואולי יותר מ1300 ש"ח ? מי יודע ?
חזרתי הבייתה , הבאתי את העתק החוזה שעליו חתומים דניאלה הנציגה שבינתיים נסעה לחו"ל ואני וראה איזה פלא ..... נופר באמת ב"תוכנית חיילים" !!!!!!
מעליב , פוגע ובאמת לא לעיניין .
אגב , עד היום לא קיבלתי חשבונית מחברת אורנג' שאכן : זיכו את חשבוני ב 1300 ש"ח .
מדוע ? לא צריך לעדכן את הלקוחות ?
לי , האזרח הקטן אין את הכלים אני צריכה לאמין....
לאורנג' הגדולה לעומת זאת , יש נטייה לא להאמין לנו , ללקוח הקטן ...
בקיצור , אני חושבת שמעבר לכך שאורנג' צריכים לזכות את חשבוני על התשלום הנוסף (שנגבה ממני היות ולא דאגו לכך שנופר תהייה ב"תוכנית חיילים" ..) לפצות אותי :
1. על עוגמת הנפש ,
2. על היחס המשפיל ,
3. על שימוש בכספי למרות שהטעות הייתה כולה : של אורנג' !
זיכוי חשבוני הוא מחוייב החוק ! אחרת , זו עבירה פלילית ! אני לא צריכה להודות לאורנג' על כך שהם מחזירים לי כסף ששייך לי , ואתו גבו ממני בטעות !
לכן : אני מבקשת לפצות אותי !
אני מבקשת לקבל מחברת אורנג' טלפון נוקיה 6280 מהדור השלישי !!!!!!!!!!
כן , זה בדיוק מה שאני רוצה !
כדי שכולם יבינו שהחברות הסלולריות יכולות להבטיח , אבל , לא לקייים .
למה לחברת אורנג' מותר להכנס לחשבון הבנק שלי ולגבות כל סכום שניראה לה ....
להחתים אותי על חוזה ולדוש ממני לעמוד בו אבל , לחברת אורנג' : מותר לא לעמוד בתנאי החוזה .... ולהתנער מחוזה עליו היא חתומה ?
מה היו עושים ללקוח שלא עומד בתנאי החוזה ?
שולחים מכתב מעורך דין ?
תובעים אותו ?
מנתקים לו את הקו ?
לאורנג' יש את כוח , לנו : ללקוחות הקטנים , הפרטיים , אין כל כוח !
מקווה שתלונתי תטופל על ידיכם במהרה ,
בתודה מראש ,
סימונה .
נ.ב.
כשביקשתי להחזיר את הבנים חזרה לתוכניות בהן היו , במקום "ביג טוק" נאמר לי :
"מצטערים , התוכניות האלה כבר לא קיימות ..." שקר ! אם לא הייתי מעבירה אותם לתוכנית "ביג טוק" הם היו יכולים עדיין להשאר באותה תוכנית ...
מסקנה : שוב : לאורנג' מותר , לנו אסור ...
רק מה שנוח ללאורנג' ...
|
עוגמת נפש והשפלה במשרדי החברה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|