פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות קליטה בתחום הדירה על ידי מכשירי הטלפון של אורנג" אפסי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותנו שני מכשירי טלפון מתוצרת מוטורולה . עברנו לגור בדירה בקרית אונו דרך לוי אשכול 29 .איכות הקליטה ירדה פלאים .הודעה נמסרה ל'שרות ללקוח 054 . פניתי גם לסניף שרות מול קניון אילון .לא הציעו פתרון מעשי. הציעו "צילצול שניםכפול" .לסיכום הקליטה אפסית.
במשך מספר שנים טרם ההעברה לדירה החדשה נהנינו מאוד משרותי חברת אורנג"
לא ניתן להתקשר מהבית באופן ח סוג הנזק :
אנו מבקשים לאפשר לנו לשוחח מתוך הדירה ללא הגבלות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר לוי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה