|
|
|
|
|
|
איכות קליטה בתחום הדירה על ידי מכשירי הטלפון של אורנג" אפסי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 24 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברשותנו שני מכשירי טלפון מתוצרת מוטורולה . עברנו לגור בדירה בקרית אונו דרך לוי אשכול 29 .איכות הקליטה ירדה פלאים .הודעה נמסרה ל'שרות ללקוח 054 . פניתי גם לסניף שרות מול קניון אילון .לא הציעו פתרון מעשי. הציעו "צילצול שניםכפול" .לסיכום הקליטה אפסית.
במשך מספר שנים טרם ההעברה לדירה החדשה נהנינו מאוד משרותי חברת אורנג"
|
לא ניתן להתקשר מהבית באופן ח |
סוג הנזק : |
אנו מבקשים לאפשר לנו לשוחח מתוך הדירה ללא הגבלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן פלשנר, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר לוי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|