פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות חוזרות במכשירי דור 3 נושא התלונה:
כהן ירון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏05 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז שירות תלפיות כתובת:
מרכז שירות תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בזמן שההייתי לקוח (מרוצה) בחברה מתחרה, הגיע סוכן מכירות עסקי של אורנג' לבית העסק שלי והציע לי "להתקדם" לאיכות ולשירות של מכשיר הסלולרי של חברת אורנג'. לאחר שהבטיח לי הטבות שונות במהלך הפגישה גיליתי להפתעתי שהוא לא כתב אותם בהסכם הכתוב ביני ובין אורנג', לדבריו יש דברים שבאורנג' לא כותבים מכוון שזה הטבות "יחודיות" עבורי כלקוח עסקי והבטיח שהוא ידאג לעדכן אותם לאחר סיום העברה (העסקה) באופן עצמאי מול מחשבי החברה, כמובן שעד היום לא קיבלתי את אותן ההטבות והסוכן פוטר (ללא קשר למקרה) כך שאף אחד באורנג' לא מקבל את תביעותיי לכיבוד ההסכם. אותו סוכן הציע לי לרכוש את המכשיר החדש "והאיכותי" של אורנג' מדגם סמסונג 990 (שעלותו החודשית היא מהיקרות בחברה), לצערי מאותו רגע קבלת המכשיר החדש אין ולא (כמעט) שיחה אחת שאינה מתנתקת באיזשהוא שלב של השיחה או שלעיתים המכשיר אינו זמין ללא סיבה ולא ניתן להוציא שיחה או לשלוח מסרון וכו', שפניתי למרכז השירות אמרו כי יש בעיה "קלה" ברשת הדור 3 ושהדבר בטיפול, ובנוסף על מנת להיות בטוחים בדקו הטכנאים את המכשיר וטענו שהמכשיר תקין לחלוטין. מאז עברו 9 חודשים!!! שבמהלכם ביקרתי במרכז השירות עשרות פעמים!!! ונגזל ממני זמני היקר (להזכיר שאני בעל חנויות ברחבי הארץ וללא זמן מיותר). בביקורי האחרון במרכז השירות היום 5/9/06 מאסתי בסיפור זה ודרשתי להחליף את מכשירי במכשיר אחר (לא בשיטת הדור 3) בסכום תשלום שווה למה שאני משלם כיום עבור המכשיר שלי מדי חודש. מיותר לציין כי באורנג' "באים לקראתי" בכך שאשדרג את מכשירי למכשיר אחר (דבר שאינו מקובל עלי מכוון שאני לא מבקש לשדרג למכשיר טוב או יקר יותר (המכשיר שברשותי חדיש בעל פונקציות רבות אבל ללא קליטה וזולל את הסוללה מהיותו שייך לדור 3), אלא למכשיר עם תשתית מתאימה (רגילה) ללא ניתוקי שיחות, ואיכות שמיעה סבירה, לכאורה בקשה פשוטה והגיונית ביותר להזכירכם מדובר בחברה שמספקת שירותי תקשורת מתקדמים, לא ברור לי למה באורנג' מסרבים לקבלה ומציעים פתרונות עקיפים ומגוחכים (למשל לתת לי את המכשיר הזול ביותר שקיים בחברה (עלות חודשית של 6 שקלים בערך) ומשומש ושיהיה בנוסף למכשיר שיש לי כיום ושקולט באזורים שבהם לא קולטים ברשת הדור 3 (הרשת של מכשירי הקיים היום), ההצעה הגיעה לתדהמתי ממנהל מרכז השירות בתלפיות. ועוד כמה הצעות משונות וטיפשיות שאפרט אותן אם יהיה הצורך מול מנהלי השירות באורנג'. לצערי הרב גם הפעם לא קיבלתי שום מענה ופתרון הולם לבעייתי (ויש לי הרגשה שהמדיניות באורנג' היא להתיש אותי הלקוח (וזה באמת קרוב) ולחכות כי אתייאש ואשלים עם המצב הקיים, ולא ממש לפתור את העניין.

עוגמת נפש סוג הנזק :
פשוט וקל להחליף למכשיר אחר (שאינו בדור 3 ושווה ער פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר כהן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה