פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומרמה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני , רועי מכלוף מאשקלון לקוח החברה מזה 12 חודשים.
שמדבר בממוצע 400 ש"ח בחודש.
לפני כשנה רכשתי את המכשיר 6230 , המכשיר היקר ביותר ברשת במחיר של 3204 ש"ח , לפני כשלושה חודשים החלטי "להתקדם" לדור השלישי מה שהסתבר ככמה צעדים אחורה.
רכשתי את המכשיר 6280 בעלות של 2484 ש"ח ומאותו הרגע לא הפסיקו הבעיות.
בתחילה המכשיר היה עושה reset פעם ביום דבר שעוד היה נסבל אבל בהמשך המכשיר החל לא לקבל שיחות כל יום כמה שעות שלמות שלא ניתן להוציא שיחות ולא ניתן לקבל שיחות יחד עם זאת הRESET לא הפסיקו ופשוט החלו להתרבות לכמה פעמים כל יום...
בפעם הראשונה שהלכתי למרכז שירות לתקן את המכשיר פשוט נאמר לי שהכרטיס החכם שברשותי לא תקין והוא הוחלף כעבור בוע לאחר שום דבר לא השתנה חזרתי למרכז שירות והפעם החליטו לאפס את המכשיר וכצפוי 4 דקות אחרי שיצאתי ממרכז השירות המכשיר שוב נכבה ונדלק...
השבוע חזרתי בשלישית למרכז שירות ודיברתי עם אחמ"ש שהבטיח לטפל בי כראוי ושיחזיר לי תשובה למחרת... כעבור 3 ימים אני חזרתי לאחמ"ש שנתן לי פתרון יצירתי מאוד שאמר לי שאני יכול לשדרג את המכשיר למכשיר חדש בעלות מלאה ושהם יתנו לי זיכוי כלשהו בדקות....
מכאן אני מבין שאורנג מודעים לכך שיש בעיה במכשיר אבל במקום להחליף לי את המכשיר לדגם אחר הם פשוט רוצים שאקנה חדש!!!!!!!
חשוב לי מאוד לציין כי אני מאוד מעריך את החברה ואת השירות שקיבלתי עד עתה אך חווית שירות כזו מאכזבת ומקובבמת מאוד, פשוט מרגיש מרומה...
כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר לדגם אחר בהתאם לתשלום ששילמתי ולא בנוס פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר מכלוף על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה