פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מכשירים מקולקלים! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
במשך 10 חודשים שאני רב עם אורנג' על מכשיר מקולקל (נוקיה 6680) הם מוכנים בסופו של דבר לשדרג לי למכשיר חדש (נוקיה 6280) אחרי שמספרים כמה הוא טוב ומצויין ומדהים.
אם אתם יודעים שיש למכשיר בעיות למה אתם לא מספרים את זה במועד הרכישה / ההמלצה על המכשיר ? למה אני צריך להתחייב לעוד 3 שנים עם מכשיר מקולקל בזמן שאתם יודעים שהוא מקולקל ?
המכשיר הזה נכבה מתי שבא לו, המכשיר הזה שוכח הגדרות בכל פעם שמדליקים אותו מחדש, המכשיר נתקע, פתאום אי אפשר לשלוח הודעות, פתאום אי אפשר להוציא שיחות, פתאום אי אפשר לצלם, ופתאום הצלצול של הטלפון לא עובד. כל הפעולות האלה דורשות כיבוי והדלקה של המכשיר ולעיתים הוצאת סוללה מכיוון שלא ניתן לכבות אותו.
הדבר הכי גרוע זה שנציגי המכירות והחברה מכירים את הבעיות ומסתירים אותה מהלקוח בעת הרכישה ורק לאחר הקניה הם אומרים שידוע להם על הבעיה ומתישהו אולי תצא גרסת עדכון שתתקן את הבעיה.
הפרטים האלה שאותם אני מעלה הם עילה לתביעה משפטית נגד החברה אשר מסתירה נתונים מהלקוחות כדי למכור ואחרי זה מצפים שהלקוחות יתמודדו עם הבעיות בעצמם.
כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר ופיצוי כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר מזרחי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה