פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שגויים בכל חשבונית מאז הצטרפות לאורנג' ושירות לקוי! נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ברצוני ליידע אתכם על המצב הבלתי נסבל שאליו נקלעתי.מאז שהצטרפתי לחברת ORANGE (חברה שמתגאה בשירות המצויין שמספקת ללקוחותיה) אני חווה יחס משפיל ומזלזל מצד הנציגים והמנהלים,טעויות בלתי פוסקות בכל החשבוניות החודשיות (4 חודשים רצוף) שאני מקבל מיום הצטרפותי לרשת והבטחות שווא במתן שירותים שמגיעים לי.

אני אפרט:
1.תחילה לא קיבלתי את התעריפים שהובטחו לי על ידי נציג המכירות.חודשיים הייתי צריך לפנות למוקד הטלפוני כדי לקבל זיכוי בגין תמחור לא נכון של הודעות SMS (זיכוי שלא קיבלתי עד עצם היום הזה),בנוסף,במעמד המכירה הוסבר לי כי שירות של פירוט שיחות קבוע הינו ללא תשלום - דבר שהתברר כלא נכון לאחר כמה חודשים.

2.מכיוון שאני מבקר די הרבה בחו"ל ביקשתי לפתוח את מכשירי לסים זר ("SIM FREE") כדי שאוכל להשתמש עם המכשיר בחו"ל עם סים מקומי.יצרתי קשר עם המוקד כדי לברר את העלויות הכרוכות בדבר.הנציג הסביר לי כי מדובר בפעולה שעולה 90 ש"ח וזהו! הסכמתי לחיוב,הנציג מסר לי את הקוד ובזה הסתיימה השיחה.
מכיוון שאני ושותפי לעסק נוסעים ביחד גם הוא ביקש לפתוח את מכשירו לחו"ל יום אחרי שאני פתחתי את מכשירי.להפתעתו ציינו בפניו כי מכיוון שאני והוא בהתחייבות (שנינו באותה תוכנית) אנחנו אמורים לשלם קנס בנוסף לעלות של ה-90 ש"ח.לאחר ששותפי עידכן אותי יצרתי קשר עם המוקד והסברתי כי הדבר לא הוסבר לי על ידי נציג השירות.הנציגים שטיפלו בי טענו כי הדבר כן הוסבר וכי יש להם הקלטה שמוכיחה שאני מסכים (שקר וכזב!) לחיוב ואין ברירה אחרת - אני חייב לשלם.למזלי הרב,עקב הטעויות הרבות שלכם כבר בתחילת דרכי בחברה הקלטתי גם אני את השיחה.למרות כל השקרים נגשתי לנקודת השירות במרכז השירות בוולפסון והשמעתי למנהל הסניף את ההקלטה שלי! לאחר ששמע את ההקלטה הוא הזין את כל הפרטים במערכת ולא חוייבתי בגין הקנס.
זאת דוגמא נוספת לשירות ה"נפלא" שלכם.

3.לפני כחודש הייתה תקלה במכשירי החדש.ניגשתי לתחנת השירות מול ביה"ח וולפסון ושם אחד המנהלים האשים אותי במעשה מרמה!! המנהל כלל לא טרח לדבר איתו במשרדו בפרטיות והחל להאשים אותי באמצע מרכז השירות מול כל הלקוחות.
רק לאחר שביקשתי ממנו להכנס למשרד ולדבר בפרטיות אותו מנהל (בשם אלי כמדומני) הבין את טעותו והתנצל.למרות ההתנצלות הרגשתי מאוד פגוע ומושפל כשיצאתי מהמשרד וכל הלקוחות המשיכו לנעוץ בי מבטים.
(אני חייב לציין כי התלוננתי על המקרה הנ"ל בעבר ואחד הנציגים חזר וטיפל במקרה זה אך אני מציין אותו שוב כדי להראות את רמת השירות הנמוכה באופן כללי).

4.הקש ששבר את גב הגמל היה המקרה האחרון.בתחילת החודש אבד מכשירי,ניגשתי לתחנת השירות,ביצעתי תביעת ביטוח וקיבלתי מכשיר חלופי.את התשלום בגין תביעת הביטוח ביצעתי בכרטיס אשראי.להפתעתי הרבה קיבלתי החודש את החשבונית החודשית עם סכום תפוח מעט (בתור לקוח שמדבר בפחות מ-100 ש"ח בחודש קיבלתי חשבון על סך 291 ש"ח).לאחר שבדקתי את החשבונית בקפידה גיליתי כי חוייבתי פעמיים בגין תביעת הביטוח! פעם אחת דרך הכרטיס אשראי ופעם אחת דרך החשבון החודשי!
כמו כן,מכיוון שקיבלתי מכשיר חלופי הייתי צריך לפתוח את המכשיר שוב לסים זר.במעמד קבלת המכשיר החלופי הבטיחו לחזור אלי תוך 48 שעות עם הקוד אך לא דובים ולא יער...לאחר כשלושה ימים אני יזמתי שיחה למוקד שבו נאמר לי כי אין להם עדיין את הקוד וברגע שהמידע יגיע למערכת יצרו עימי קשר.לאחר כשבוע פניתי שוב בעצמי מכיוון שאף אחד לא טרח לחזור אלי. הגעתי לנציגה מאוד לא חביבה שלא רצתה לסייע: מכיוון שפניתי ממכשיר האורנג' שלי היא אמרה לי שאצטרך לפנות שוב למוקד ממכשיר אחר,כשביקשתי ממנה שתחזור למכשיר אחר שיש ברשותי כדי שלא אצטרך לחייג שוב למוקד ולהמתין למענה סירבה לעשות זאת (אכזבה נוספת מפעולת שירות בסיסית לפי דעתי).יצרתי קשר שוב עם המוקד,קיבלתי את הקוד מהנציגה שהתברר כלא נכון.כמובן שהדבר גרם לעיכוב נוסף מכיוון ששוב לוקח כמה ימים לבדוק מהו הקוד הנכון.עד לרגע כתיבת שורות אלה לא קיבלתי את הקוד הנכון (ועברו כבר כמעט שבועיים מיום קבלת המכשיר החלופי)

כפי שציינתי כבר, לחלק מהפניות קיבלתי מענה אך אני מעוניין להראות לכם את הדפוס המגמתי.לא מדובר בטעות חד פעמית או טעות אנוש מקובלת על הדעת אלא טעות אחרי טעות הנוגדת את הסטנדרטים הגבוהים שהצבתם לעצמכם.חשוב מאוד לציין שאני לקוח של חברתכם רק 4 חודשים, ואני כבר לא יודע לאיזו טעות לצפות בחודש הבא...?

נכון להיום אינני מעוניין בשום זיכוי או פיצוי מכם.הדבר היחיד שאני כן מעוניין בו הוא שתחזירו את הכסף שגביתם שלא כדין ושתנתקו אותי מהרשת ללא שום קנסות ו/או תשלומים בגין המכשיר (אשמח להחזיר לכם את המכשיר עם ערכתו המקורית) למרות שאני נמצא כיום באחד הדילים היותר טובים בשוק.עקב השירות המחפיר אני מעוניין ומוכן לשלם הרבה יותר בגין השיחות אך לא לחוות את מסכת העינויים שנקראת חברת אורנג'.

בברכה,
אדי
בזבוז זמן ועוגמת נפש! סוג הנזק :
התנתקות מאורנג' מבלי לשלם קנסות והחזר בגין התשלום פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר בליטשטיין על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה