פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת תעריפים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני לקוח אורנג מ"ס שנים כבר שנה שאני לקוח לא פעיל (לא מדבר במכשיר) ובמהלך החצי שנה האחרונה העלו לי את דמי המנוי החודשי פעמיים ב 10 שקלים כל חודש ללא כל ידיעה ולטענתם החברה רשאית לעשות כך רק חבל שזה נעשה ללא ידיעת הלקוח( אפילו לא באותיות הקטנות על גבי החשבונית) אנא עזרו לי אני בטוח שכמותי ישנם רבים שמשלמים בלית ברירה. תודה רבה, אסף.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר בזק על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה