פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב אורנג' לפתוח מכשיר סלולארי שנרכש כדין לשימוש בחברת סלולאר מתחרה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשתי מחברת אוראנג' (להלן - "החברה"), מכשיר מסוג נוקיה 6100. (בידי קבלה וחשבונית), לפני מספר חודשים ביצעתי שידרוג למכשיר האמור, והחלפתי אותו במכשיר מסוג מוטורולה.
לפני כחודשיים פניתי אל החברה בבקשה לפתוח את מכשיר הנוקיה (שלא היה בשימוש עד אותו שלב מרגע השידרוג), לשימוש ברשת סלקום.
מאותו רגע החל מסע תלאות וטירטורים, ארוך מיגע, מייסר ומעצבן, מלווה בעשרות פניות, הן פיזית למרכזי שירות הלקוחות של החברה והן טלפונית למחלקת שירות הלקוחות תוך שאני מועבר מנציג לנציג עשרות פעמים בטיעונים שונים ומשונים ומופנה בלך ושוב אל הסניפים ומהם שוב לטלפון ומיותר מלציין את ההמתנות הארוכות והזמן הרב, האנרגיה, עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לי והעצבים שנדרשו ממני לאורך כל הסיטואציה ההזויה הזאת כפי שפורטה לעיל, ועל מה ולמה? כי אני מעוניין לעשות שימוש במכשיר שהוא שלי ובבעלותי וזאת שלא ברשת אורנג'?!?.
בסופו של יום (ולאחר כחודשיים של טירטורים כאמור), התשובה הסופית שקיבלתי היום מרשת אורנג' היא כי מרגע ששידרגתי את המכשיר, הוסר מכשיר הנוקיה מרשת אורנג', ולכן אין החברה מוכנה למסור לי את הקוד לפתיחת המכשיר כמו כן טוענת החברה כי מלכתחילה לא רכשתי את מכשיר הנוקיה באורנג' (וזאת למרות שאני מחזיק בחשבונית וקבלה מהם!!!) ולכן הם גם לא רואים סיבה לפנות ליורוקום או לנוקיה ולאתר את הקוד הנדרש.
ואני שואל: האין זה מקומם (???), רכשתי מכשיר מחברת אורנג' ומאחר וברצוני לעשות בו שימוש בחברה מתחרה הם מונעים ממני את השימוש במכשיר שהוא שלי (!!!) שנרכש במיטב כספי (!!!) ושבבעלותי (!!!)
עוגמת נפש ועצבים,כספי , סוג הנזק :
פתיחת המכשיר מיד ולאלתר, מתן פיצוי כספי על עוגמת ה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר נסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותו בעתיד.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה