פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון:חברת פרטנר תקשורת וגבייה כפולה של החשבונית נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום ל אתר תלונה /www.tluna.co.il ולציבור הגולשים
אני לוקח של חברת ארונג' /פרטנר תקשורת מספר לקוח *********
נדהמתי לרואת חיוב כפול על סך 1280.03 ₪ שנשלח לחשבון הבנק שלי לאחר שנאמר לי ע"י נציגה ביכרה של חברתכם בשם אורטל שחשובני יזוכה ב 280 ש"ח
יצרתי קשר עם מוקד השירות של חברתכם מספר רב של פעמיים ובמהלך כול השיחות נתתם לי את ההרגשה כאילו אני חייב לחברת אורנג' כסף ולא אם לי ולא קיבלתי בקשת סליחה פעם אחת בעניין החשבונית שנסגרה על סך 1200 ₪ מאוד מוזר לי העניין האם כך חברה גדולה כמו אורנג' מתנהגת עם לקוחות.?
אני מבקש מחברת אורנג' לבדוק את העניין במהרה ולזכות מיידית של הסכום הנ"ל עד לבדיקה מקיפה של העניין
מיותר לציין את עוגמת הנפש הטרטור ההוצאות והזמן שבעקבת הטעות של חברת אורנג' והחיוב החלומי שלה על סך .1280.03ש"ח
אשמח לקבל מאתר תלונה עזרה בענייני במהרה.
נ.ב.
אבקש מחברת אורנג' לא לתת לי פה באתר את התשובה הלקונית והרגילה ובאמת ליצור עימי קשר ולברר עימי את הפרטים
טרטור ההוצאות והזמן סוג הנזק :
לזכות מיידית של הסכום הנ"ל עד לבדיקה מקיפה של הענ פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר הופמן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה