פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העדר קליטה ושידור בתוך הבית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תלונתי מס 12825 מיום 2 לספטמבר 2006 בנושא טיב הקליטה בביתנו בכתובתנו בקרית אונו טרם קבלתי הצעה לפתרון מעשי לבעיה . קבלתי הצעה לשדרג את מכשיר הסלולרי אך מבלי להבטיח כי אכן הקליטה והשידור בבית יתאפשרו
שיתאפשר לנו לשוחח בבית באמצעות מכשירים סלולרים שב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר לוי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה