|
|
|
|
|
|
העדר קליטה ושידור בתוך הבית |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
תלונתי מס 12825 מיום 2 לספטמבר 2006 בנושא טיב הקליטה בביתנו בכתובתנו בקרית אונו טרם קבלתי הצעה לפתרון מעשי לבעיה . קבלתי הצעה לשדרג את מכשיר הסלולרי אך מבלי להבטיח כי אכן הקליטה והשידור בבית יתאפשרו
|
שיתאפשר לנו לשוחח בבית באמצעות מכשירים סלולרים שב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן פלשנר, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר לוי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|