פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר תקול שוב ושוב נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחודשיים קניתי מכשיר באורנג'.
המכשיר מתקלקל מאז (צג נעלם/ מקשים לא עובדים...) שוב ושוב
ובממוצע פעם בשלושה חודשים- תקלה.
בפעם האחרונה שביקרתי עם תקלה במרכז השירות
(תקלה שגרמה לי להיות שישבת בלי פלאפון) הוחלט כי יש צורך בהחלפת המכשיר.
בתמימותי הסכמתי לקבל מכשיר שיצא מהמעבדה (המכשיר הוא למעשה מכשיר שגם לו היו בעיות כנראה והוא שופץ במעבדה). לאחר שבועיים המכשיר "החדש"
שוב התקלקל (צג נעלם).
יש לציין כי פעמיים במהלך ביקורי במרכז השירות- נפלט למוקדנים כי המכשיר המדובר ידוע בבעיות הללו וכי אורנג' פתרה אותם (מסתבר שלא פתרה...)
הביקורים החוזרים במרכזי השירות עקב רכישת מכשיר לא אמין יקרים לי מאוד בתור סטודנטית.
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר בדגם מקביל (לא אותו מכשיר לא אמין) וח פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת הירש על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה