פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות תקין נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אנו לקוחות של אורנג' כבר למעלה מ 90 חודשים
בתקופות מסוימות נקלענו לקשיים ,אבל המשכנו לעבוד עם אורנג' בתנאי תשלום מגבילים.
ניתן לציין שעקב הבלאגן ששרר בעסקנו ,חברת אורנג לא שלחה אלינו חשבוניות כבר למעלה משנה.
בכל שיחת טלפון עם נציג עיסקי של חברת אורנג הובטחו הדברים הבאים:
1. מכשירים מסוימים בהם חשבונות הטלפון גבוהים יעברו בדיקה מקיפה אצל נציג גביה באורנג'.
2. במידה ותחודש הוראת קבע דרך ח-ן בנק יחויב החשבון דרך הבנק.
3. חלק ממכשירי החברה יוחלפו עקב ליקויים חמורים בדגם המכשיר.
לאחר שיחה די מאיימת עם נציג אורנג' לניתוק הקווים חזר אלינו נציג של חברת אורנג' בשם עודד והבטיח שהוא יתייעץ עם גורמים מעליו וינסה לתקן את המעוות תוך שבוע ימים , לידיעה , כבר עברו למעלה מחודש וחצי וטרם שמענו מנציג זה אלא רק תגובות כמו : אנו מתנצלים ,עודד חלה וכו'
יש לציין שגם בתקופות קשות שולמו החשבונות בזמן ,במזומן לחברת אורנג'.
חשבונותינו החודשיים מגיעים ל4000 ש"ח מידיי חודש כאשר אנו מחזיקים למעלה מ 10 מכשירים כבר שנים.
שלחתי שליח לסניף חברת אורנג' בנתניה עם הוראת קבע חתומה והם ביקשו שההוראה תגיע עם האדם שחתום עליה ,שבמקרה הוא חייל לוחם שלא מגיע מידיי יום הביתה,כמו כן הצעתי להוציא תשלום המחאה על שם העסק ואז ביקש ממני נציג בסניף נתניה להגיע עם בעל המוטב בצ'ק.
אורנג' מערימים קשיים עלינו עד מאוד ולכן יש סיבה טובה או לקבל שירות בהקדם ואו לנתק עמם מגע לחלוטין ללא פגיעה מצדם.

כספי סוג הנזק :
חזרת נציג חברת אורנג' לטיפול מהיר ומסור בנו כלקוח פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ליאון על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה