פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורג לא יודעת מה לעשות מרוב לקוחות נושא התלונה:
גבסו אלירן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏21 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום הנני לקוח משנת 2002 ,לאחרונה הנני עובר מסכת היתעללות באורג היתי מעונין ליפתוח את הקו לחו"ל לאחר בדיקה נאמר לי שמנהל יחזור אלי. אני כבר אחרי הטיסה, לאחר ששכרתי פאלפון אחר, עד היום אני מחכה למנהל שיחזור אלי.הנני שאול מיספר שאלות. אם זה המוטו של החברה?למה אורג לא מעדכנת את הלקוח שיש בעיה מלכתחילה?למה אני בתור לקוח אורג. אני צריך למצוא את המושיע בחברה אחרת?שאלת השאלות זה השרות של החברה???
כל הנזקים האפשרים סוג הנזק :
דיי לשרות הזה!!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר גבסו על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה