פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג' מוכרים לך 200ש"ח ב1044ש"ח נושא התלונה:
פרץ משה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רשל"ץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פרטנר אורנג' אינם מוכנים לקחת אחריות על מכשירים שהם מוכרים!
הם מוכרים מכשירים שתומכים בדור ה3 שהם מציעים אך המכשירים אינם עובדים למרות המון החלפות של מכשירים ותיקונים של אותם דגמים פגומים (שאינם בשימוש ושוכבים בבית מה שגורם להוצעה על עוד מכשיר חילופי זמני)ההצעה הכי "טובה" שהם מציעים היא הנחה של 200 שקלים בשדרוג נוסף למרות ששילמת 1044 קיבלת תמורה בשווי של 200 רק בשדרוג נוסף שיעלה לך עוד מינימום 1044. הדרך הגאונית של רשת אורנג' לעבוד עלינו.
והתשובה של האיש הכי מוסמך בחברה היא אין מה לעשות זאת התשובה הסופית לא נעזור לך עוד!שלום!
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר פרץ על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה