פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון משירות טכני למכשיר דור 3 נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תחנת שירות מרכז שרונה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנוי אורנג' כבר 7 שנים, לפני כשנה וחצי עברתי לדור השלישי ומאז החלו הצרות, בהתחלה היה זה עם מכשיר LG שהיה עמוס בתקלות חוזרות ונשנות עד שגרמו לי לשדרג למוטורולה E1000 (הפיתרון היה לשדרג לפי נציג השירות).
כיום אני עם מכשיר מוטורולה, שבמשך שנה ביליתי במרכז השירות למעלה מ5 פעמים (לפי המחשב באורנג) לדעתי יותר. הבעיות הן:

א. ניתוק שיחות
ב. אי יכולת להוציא שיחות (שיחה נכשלה)
ג. המכשיר אינו זמין למרות שהקליטה מלאה - ואני חייב להיות זמין כל הזמן וכך יוצא שאנשים שמחפשים אותו לא מצליחים להשיג אותי.
ד. מקשים שנתקעים.
ה. גוייסטיק שאינו מגיב ומכשיר שנתקע מידי פעם.

לצערי התקלות אינן נפתרות ולפני 3 מפגשים החל טרנד חדש של "קורוזיה" במכשיר. כל הבעיות שהיו קיימות גם לפני כן עכשיו הן באשמת קורוזיה.
קורוזיה אמורה להגרם בעקבות הטבעת המכשיר במים או השארתו בגשם, דבר שלא התרחש. על כן אינני מאמין כימדובר בקורוזיה וכי זה רק תירוץ למנוע החלפת מכשיר ( מאחר והוא לא במלאי יותר ואיננו משווק).

נציגת השירות, שהייתה אדיבה מעל ומעבר טענה כי על מנת לתקן את המכשיר עלי לשם השתתפות עצמית של 300 שקלים. - וזה לאחר שאני משלם למעלה מ 40 שקל ביטוח מלא!!

אינני מתכוון לשלם השתתפות עצמית או להמשיך ולשלם ביטוח, ואם הבעיה לא תפתר, ברגע שתחל ניידות המספרים אני לא אהיה עם אורנג' יותר.
כספי, תיסכול סוג הנזק :
החלפת מכשיר / דגם - הבאתו למצב תקין לחלוטין. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר סבן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה