שירות קטסטרופה, נציגים מדקלמים |
נושא התלונה: |
יום שלישי 03 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אוסישקין 18/5 ת"א |
כתובת: |
יד אליהו |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
זו הפעם השנייה שאני כותבת כאן תלונה, ולא כדי לקבל את דמי השתיקה של נציגי אורנג' שעונים כאן לתלונות, אלא כדי ליידע את כל הלקוחות הפוטנציאליים שקוראים את התלונות הללו:
1. אל תתקרבו לנוקיה 6280. בעיות בלי סוף, ומעבדות אורנג' לא מסוגלות להתמודד איתו.
2. שירות הלקוחות באורנג' הינו מתחת לכל ביקורת ברגע שיש בעייה (עד אותו רגע הכל טוב ויפה). המכשיר שלי לא תקין מרגע שהוציאו אותו מהאריזה, וכל מה שיש להם להגיד לי כל חודש-חודשיים זה "תגיעי לנקודת שירות". אחרי שביזבזתי שם 3 שעות בפעם אחת (!!!) - פיצו אותי באיזה כמה סמס'ים מתנה, כאילו שאני מתבגרת בת 16 שרק שולחת סמס'ים. כשאמרתי שאין לי זמן לבזבז אצלם בנק' שירות כל חודשיים שאלו אם יש מישהו שיכול לבוא במקומי - כאילו שהזמן של ההורים/ילדים/בן זוג הוא זמן זול וניתן לביטול.
3. שילמתי 36*69=2484 ש"ח, על מכשיר לא תקין (ואגב - הראשון שקיבלתי הוחלף לאחר *יום אחד* כיוון שמקשיו לא פעלו), שנתקבל מאורנג' לא תקין, ועכשיו הם אומרים לי "את יכולה לשדרג", כשאני רק בתשלום השישי על המכשיר החדש, והמכשיר הבא של נוקיה גם הוא עולה 2500 שח.
כל ניסיונותיי להגיע איתם לאיזושהי הסכמה על "ספיגה הדדית" של עלות המכשיר הגרוע הזה על בתוהו. הסכמתי להוסיף כסף על מנת לעבור למכשיר אחר - אבל לא את הסכום המלא. הם לא מסכימים.
ראו הוזהרתם!!!!
|
כספי, עלבון, |
סוג הנזק : |
החלפת מכשיר למכשיר חדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|