פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין טעות של החברה. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש אוגוסט הלכתי לתקן את מכשיר האורנג' שלי במרכז שירות.
כאשר הגעתי לשם ניגש אליי נציג שירות ואמר שיש הטבה למחזיקי מכשירים עם מצלמה והיא שהנציג ישלח תמונה מהמכשיר והתמונה תשלח לפיתוח ותישדלח אליי בדואר - והכל בחינם.
לאחר כחודש להפתעתי אני מגלה שחוייבתי נעל שירות זה ב: 5.10 ש"ח.
לאחר בירור עם מחלקת הכספים של החברה הם אמרו שאכן נעשתה הטעות ושמגיע לי זיכוי אשר יופיע בחשבונית חודש לאחר מכן.
בתור לקוח של החברה כ-10 חודשים אני חוייבתי בטעויות מסוג אלו כל חודש וכל חודש הייתי צריך להתווכח עם החברה שמגיע לי זיכוי.
סך כל הזיכויים שחברת אורנג' היתה חייבת לי הגיע עד לכ- 900 ש"ח.
האם רק בגלל שמדובר באדם שכבר איבד אמון בחברה זו הם החזירו לי את הכסף?
מה לגבי 2.5 מיליון מנויים אחרים של החברה אשר לא בודקים את השיחות ואת הפירוט שלהם? להם לא מגיע כסף?
מספיק שרק 500000 מנויים נעשתה להם טעות של 5 ש"ח וחברת אורנג' שילשלה לכיסה הפרטי כתוצאה מטעות זו כ- 2500000 ש"ח .
גם אם החברה מחזירה לאחר כחודש את הכסף ללקוחות היא הרוייחה מספיק מהריבית של סכום זה.
נכון להיום הגעתי למצב שאני כבר לא סומך על חברת אורנג' ואני מנהל מעקב שיחות ופירוט אישי ורושם כל שיחה לאן יצאה וכמה זמן ניהלתי אותה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
השבת האמון בחברה, והבטחה שטעויות כגון אלו לא יקרו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אנגל על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה