פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב אורנג' להחליף כרטיס זכרון למכשיר עם אחראיות ללא תשלום נושא התלונה:
דייצ'ב מיכאל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
עמוס 10 כתובת:
תיאור הבעיה:
בקשר לסירוב של אורנג' להחליף לי כרטיס זכרון שנפגם חודשיים אחרי הרכישה וכאשר נמסר לי בעל פה שאחראיות על כרטיס זכרון היא רק לשבועיים - מה שלא צוין כלל בכתב בכתב אחראיות שברשותי - הנני בדעתי שכאן יש תקלה מצדה של אורנג' ועליה לסדר לי את החלופה לפי הכתב האחראיות שבכתב - זה מה שקובע.
כספי סוג הנזק :
חלפת כרטיס זכרון לפי כתב אחראיות ולא לפי הנחיות לא פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר דייצ'ב על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה