|
|
|
|
|
|
סירוב אורנג' להחליף כרטיס זכרון למכשיר עם אחראיות ללא תשלום |
נושא התלונה: |
דייצ'ב מיכאל |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
עמוס 10 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בקשר לסירוב של אורנג' להחליף לי כרטיס זכרון שנפגם חודשיים אחרי הרכישה וכאשר נמסר לי בעל פה שאחראיות על כרטיס זכרון היא רק לשבועיים - מה שלא צוין כלל בכתב בכתב אחראיות שברשותי - הנני בדעתי שכאן יש תקלה מצדה של אורנג' ועליה לסדר לי את החלופה לפי הכתב האחראיות שבכתב - זה מה שקובע.
|
כספי |
סוג הנזק : |
חלפת כרטיס זכרון לפי כתב אחראיות ולא לפי הנחיות לא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן פלשנר, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר דייצ'ב על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|