פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא תקין בדיל חיילים איננו מטופל במשך שנה על ידי החברה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביתי רכשה מכשיר אורנג' חילים מחברת אורנג'. מהיום הראשון המכשיר לא היה תקין.
1. הודעות SMS שנשלחות מהמכשיר לא מגיעות ליעדן אך החברה מחייבת את החילת בתשלום.(מדובר בכל הארץ בכל מקום)
2. שיחות טלפון רבות אינן מגיעות למכשיר ואינן מראות סימן שהתקבלו.
3.מתקשרים אל המכשיר והוא זמין אך לא עונה ואין כל סימן במכשיר שהתקבלה שיחה. בקרנו לפחות 8 פעמים בנקודת שרות שרונה עשרות שיחות עם שרות לקוחות פנינו לדוברת החברה שאיננה מגיבה, סיכמנו שיטת בדיקה עם נדיה משרות לקוחות בתחנת השרות לא היו מוכנים לבצע את ההנחיות שסגרנו אליהם שלחנו דואר אלקטרוני לא מוכנים לפטור את הבעיה ולא מוכנים להפסיק את ההתקשרות למרות שלא מספקים שרות ואף הפרו את ההסכם גובים תשלום על שרות שלא סיפקו כמו כן לא מסוגלים לייצור מכשיר או רשת תקינה שתספק את המינומים הדרוש. פשוט נוח להם לגבות כספים מחיילת שמשתכרת 360 ש"ח לחודש ללא התחשבות.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר לבין על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה