פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה לא חוקית דרך כרטיס האשראי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קבלנו חיוב של שרותי תוכנה על ידי חברת אורנג', על שרותים שלא רכשנו.
חברת אורנג' גובה כספים עבור שרותי תוכנה המופנים אליה מחברות אחרות.
חברת אורנג' טוענת שהגביה לפי החוק למרות שאיננה מסוגלת לשלוח את הסעיף בחוק שמתיר לה לגבות את הכספים.
חברת אורנג' לא מוכנה לבדוק או להיות אחראית לנושא השרות למרות שלא ניתן, תאורתית יכולה לגבוה אלפי שקלים מכרטיס האשראי שלא קבלה התר לכך באם תופנה אליה פניה ואיננה מוכנה לבדוק או להיות אחראית על הנושא.
חברת התוכנה TELETUCH ובדומה TELECLAL אינן מוכנות לשלוח פירוט חשבון על שרות שניתן, צורת הגביה איננה חוקית. הם שולחים SMS אינם מפרסמים מחירון כמתחייב בחוק (כל מוצר שמוכרים מחיוב להיה עם מחיר)בנוסף אינם מוכנים לשלוח את התקנון לפיו הם גובים את הכספים.
SMS נשלח ללא ציון עלות השרות, וברגע שנשלח אישור החיוב מתבצע כשהילד איננו יודע מה סכום החיוב. יש לציין שאוסף המספרים הוא כמובן רק ילדים שאינם בקיעים בנושא התיכמום.
לדעתי שרות עבור מכשיר האורנג' שאיננו בעיסקה שחתמתי עם אורנג' מיחייב תשלום נפרד בשיטת תשלום שאינה קשורה לאורנג' כמו כרטיס אשראי הוראת קבע וכו' מדוע אורנג' משתמשת בכרטיס שלי ללא אישור שלי

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר לבין על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה