פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פשוט מזעזע כמה חברה יכולה להגיע לרמה נמוכה שכזו נושא התלונה:
חן גל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לא קיבלנו שום תשובה בנידון עברו יותר משבועיים, ממש בזיון,
חברה שאין לה כבוד עצמי.
אנחנו מרגישים שרימו, גנבו מאיתנו כסף בצורה מחריפה וגועלית.
לא מבינה איך מסכימים לחברות כאלה להתקיים מגנבות על אנשים תמימים.
אם לא נקבל תשובה בהקדם, אנחנו נמשיך הלאה ולא נפסיק עד שיתקבל פתרון
מתאים.
עלבון, גרימת נזק, מרמה,בזבוז כספי סוג הנזק :
החלפת מכשירים או ביטול עסקה והחזרת המכשירים הלא תק פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת חן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה