פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוגזם בגין חיוג בינלאומי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים- תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בין התאריכים 10/7-15/7 נסעתי לטיול לצ'כיה. הסתמכתי על הפרסום של אורנג' על כך שניתן להשתמש בטלפון בחו"ל ועל כך שמדובר במחירי שיחות זולים ולא ביצעתי השוואת מחירים מול חברות אחרות. לתדהמתי, כעבור חודש קיבלתי חשבון טלפון מנופח של 900 ש"ח בגין שיחות שביצעתי. לאחר בירור, הסתבר ששוחחתי שה"כ 36 דקות במשך כל הטיול, כלומר דקת זמן אוויר עלתה 25 ש"ח. לאחר שטרחתי וניגשתי לסניף של החברה, נאמר לי שאין מה לעשות וזאת בעיה שלי והחיוב המוגזם הוא בעצם בגלל שלא התקשרתי לדווח שהייתי בחול. אני חוזרת ומדגישה שלפי כל הפרסומים של החברה ניתן לקחת את הטלפון האישי לחו"ל ואין צורך בהודעה על כך מראש. אני לקוחה וותיקה של אורנג', אך לצערי הרב אני ומשפחתי לא נשאר לקוחות הרבה זמן.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי (ולא בשיחות) בגין החיוב המוגזם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת פלדמן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה