פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בתקלה במכשיר + יחס מזלזל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח וותיק בחברת אורנג'- למעלה מ 6 שנים למיטב זכרוני.

לפני כשלושה שבועות שדרגתי את המכשיר שברשותי למכשיר חדש מדגם 6280 של נוקיה- הדור השלישי, בסניף החברה ביד אליהו בתל אביב. במסגרת "מבצע זוגות" או משהו בדומה לכך, שהיה על הדגם המסוים הזה- גם אחי שדרג למכשיר זהה.

כעבור יומיים התגלתה תקלה במכשיר- הפתיחה של הסליידר התחילה לחרוק ולא להיות חלקה כמו בעת קניית המכשיר. במכשיר של אחי לא הופיעה התקלה, וניתן בברור להשוות ביניהם ולהווכח שהמכשיר שברשותי אינו תקין.

לפני כשבוע- ביום שישי שעבר, פניתי עם המכשיר לסניף אורנג' הנ"ל. חשוב לציין, כי אני מנוי בתכנית עסקית המעניקה אחריות מלאה ואף החלפה של המכשיר בכל מקרה תקלה.

בשלב ראשון- נציגת השירות בדלפק נסתה לשכנע אותי שלא כדאי לי לתקן את המכשיר, כי אז הסליידר יהיה רופף מדי.

אחרי שהתעקשתי- ניסתה לשכנע אותי, שבעצם ככה זה יותר טוב ו "הרבה אנשים מעדיפים את זה ככה". מובן שהרגשתי זלזול מופגן באינטילגנציה שלי, ובכלל.

התעקשתי שתכניס את המכשיר למעבדה במקום. מקץ כשעה יצא המכשיר מהטיפול במעבדה- אך למעשה לא בוצע דבר. הסליידר המשיך להיות במצב התקול בו הבאתי אותו. (אגב- נציג שירות אחר, באחת מהעמדות האחרות לקח לרגע את המכשיר ליד, וגם תגובתו הייתה ש "ברור שזה לא בסדר").

דרשתי לראות את מנהל המעבדה.

לאחר המתנה ארוכה ניגש אלינו אדם שהציג את עצמו כמנהל המעבדה, אם כי לאור התנהגותו התמוהה בהמשך, קשה לי להאמין שאכן הוא המנהל במקום.

אדם זה התנהג אלי (ואל אבי, שהצטרף אלי בנתיים במקום) בצורה כפייתית ותמוהה- נעמד על כיסא (!), הצהיר על השתייכותו לחב"ד (????) ועל כך ש"גם לו יש סוכה בבית" (אמנם אני אדם חובש כיפה, אך לא הבנתי מה זה שייך לעניין). בהמשך הויכוח בינינו גם טען בלהט שעלינו להתיחס אליו בכבוד כי הוא מג"ד בצנחנים (?????). קשה היה להוציא ממנו משפט אחד לעניין, או איזושהי תגובה רצינית וטיפול בבעיה שלנו.

בסיכומו של דבר, גם אחרי כל הסיפור עם חב"ד הסוכה והצנחנים, גם הוא התעקש להגיד שהמכשיר בסדר גמור (למרות שכל אדם יכול להווכח בקלות שלא כך הוא הדבר), ולמעשה שלח אותנו כלעומת שבאנו, אחרי שהשחתנו לחינם כשעתיים מזמננו על קבלת השירות הגרוע הנ"ל.

כאמור, אני מנוי שנים רבות בחברה, וכמעט שלעולם איני פונה למרכזי השירות. הכל היה בסדר עד עכשיו. לצערי מיום שרכשתי את המכשיר הנ"ל התגלו בו גם תקלות נוספות, אך כל פניה לשירות למעשה הסתיימה ב"נפנוף" שלי בלי שום פתרון רציני.

שילמתי במיטב כספי על מכשיר חדש, וזכותי לקבל מכשיר תקין לחלוטין.במקום להנות מהמכשיר החדש, אני סובל מהתקלות, מבזבז את זמני במרכז השירות ובשיחות חסרות תועלת עם נציגיכם, ובנוסף לזה נתקל ביחס מעליב ולא מקבל פתרון לבעיה. אם אין באפשרותכם לתקן את המכשיר- אני דורש מכשיר חדש זהה, או מכשיר בעל פונקציות זהות.

נזק כספי, בזבוז זמן, עלבון ועגמת נפש סוג הנזק :
החלפה של המכשיר במכשיר זהה תקין, או לחלופין בדגם א פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר גרוסמן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה