פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינפורמציה שקרית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשבוע יצר עימי קשר מנהל קשרי לקוחות שמוליק דניאל שניסה לעודד אותי להשאר בחברת פרטנר והציע לי שדרוג חינם לי ולבעלי למכשיר מוטורולה וי 3 ללא עלות להתחייבות ל24 חודשים לאורנג ובמידה ואצא בטרם חלפו שנתיים אשלם את החלק היחסי על המכשיר שעלותו 270 שח" לפי דבריו.את מכשיר הנוקיה שברשותינו הבטיח להשאיר על מנת לבצע קישור לדיבורית לרכב ללא עלות.הגעתי לנקודת אורנג מול קניון איילון בר"ג והתבדיתי,נאמר לי כי עלות המכשיר אינ ה270 אלא 1088 שח ועלייה הייתי אמורה לחתום,בנוסף המנוי של בעלי(העיקרי והמשלם)שמעודכן כסטודנט אך אינו בחבילת סטודנט כי כלכלית אינה מתאימה לו התבקש ממני להכניסה לתוכנית שאוטומטית מייקרת את חשבונו ב50 שח לחודש.יצאתי מן המרכז שכן הדברים היו שקריים ואינני מבצעת עסקים עם אדם שאינו ישר עימי.חשוב לציין כי חיכיתי בנקודת שירות שעה וחצי לשיחה ממנו ולא חזר כך שלא בצעתי דבר ובזבזתי את זמני.לאחר מכן התקשר והתנצל ואמר כי עלות המכשיר 450 שח ועליי להחזיר מכשיר במקומו(שסוכם שלא) ושבעלי חייב לצרף את מנוי הטל שלו לחבילה בעלות חודשית דבר שקודם לכן לא צויין(חשוב לציין שאותם תנאים הובטחו גם למנוי של אימי ).לאחר מס שיחות ארוכות המסבירות את עמדתי בדק ואושר כי אני אקבל את הטל במחיר שהובטח ואילו בעלי ויתר משום שלהכנס לחבילה המייקרת את החשבון שלו אינה כדאית ועוד בעלות חודשית.קבלתי חוזה בפקס לחתימה שכל הפרטים שבו היו לא ברורים והוחזר עם תיקונים מצידי,שההתחייבות הינה לשנתיים ולא לשלוש שנים שעלות מכשיר בשעת יציאה הינה 270 שח וכד.
תואם לי שליחות של הטלפונים והתברר כי הקישור שהובטח לי שייעשה בין המכשיר שברשותי לדיבורית לרכב -דבר שסוכם עוד בשיחה ה1 עם שמוליק הינו בתשלום חודשי של 4.5 שח לחודש שהובטח שייעשה בחינם,דבר חשוב לציין הוא ששמוליק טען שאם במסגרת ה24 חודשים ארצה לעבור לתוכנית מוזלת יותר במידה ותהייה כזו אוכל, הלויאליות היא לפרטנר בלבד ואילו אני לקוחה ככ הרבה שנים לא הייתה לי התנגדות אבל בשיחה היום ה 22/10/06 עם נציגת שירות התברר כי ההתחייבות לחבילה ואילו אם ארצה לעבור לחבילה מוזלת יותר בעתיד אאלץ לשלם את ה"קנס" יציאה(כאילו עזבתי את פרטנר ואילו זה לא המקרה),הרי לקוחה אני אשאר אז איזו מין שטות זו????ומעבר לכך לא נאמר לי דבר בעניין זה אלא ההיפך הגמור.איזה מן דבר זה להבטיח ללקוח מיליון הבטחות על מנת לשמרו ולתת לו הרגשה טובה כאילו מציעים לו חבילה שאינה מוצעת כלל ללקוחות אחרים ואילו לגלות לתדהמתו כי החבילה מוצעת לכלל הסטודנטים באופן גורף-זה שימור לקוח?ומעבר לכך לשקר ולא לדייק בפרטים הקטנים והכל כך חשובים ללקוח,במיוחד ללקוח שהגיע למחלקת קשרי לקוחות מאוכזב מן השירות.חבל היה לי לכתוב מכתב זה כי השיחה הראשונית עם שמוליק דניאל הייתה ככ נעימה ומבטיחה עד כדי כך שלא האמנתי שבאורנג עוד קיימים נציגים/מנהלים(לא ברור לי עד היום אם הוא מנהל או שמדובר בטייטל)חביבים ושירותיים.חבל!!!
נכון לעכשיו הנני מקפיאה את השליחות של הניידים עד לתגובה רלוונטית מכם.

מירית
חוסר אמונה בחברה ורצון להשאר בה סוג הנזק :
היצמדות לאינפורמציה שהתקבלה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר נסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותה בעתיד.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה