פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול שהות בחו"ל לסחיטת כספים על טעות בירוקרטית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני בחו"ל תקופה ממושכת מסיבות מסוימות ועל כן כל העדכונים מהארץ מגיעים אליי טיפה באיחור.
מכשנתבשרתי ע"י משפחתי שישנה דרישת תשלום מחברת פרטנר על שום אי כיבוד הוראת קבע יצרתי עימם קשר בהקדם האפשרי שכן כמו שבמשך שנים שילמתי בזמן ברצוני להמשיך לעשות כן.
עם אחת מנציגות החברה סיכמתי שאף אדאג לשלם את כל יתרת התשלומים שלי לחברה בכדי לחסוך את שנת התשלומים שנותרה שכולה מסתכמת ב 770 ש"ח.
בן משפחתי הגיע לאחת מנקודות השרות עם הסכום הנדרש ואלו סרבו לקבלו בטענה שהנושא עבר לעו"ד לטיפול משפטי, כלקוחה ישרה פניתי מיד ושוחחתי עם עוד נציגה שביררה עבורי במלוא תשומת הלב את כל הפרטים ואמרה שעליי לשלם סכום של 845 אך אמרה שיהא עליי לשלם את הסכום ישירות לעורך הדין.
אימי פנתה למשרד עורכי הדין של החברה וניתקלה בנסיון ברור של ניצול המצב שנוצר לסחיטת הסכום המירבי על שום כלום, ואחת הבנות במשרד, שאגב סרבה לאפשר שיחה עם עו"ד עצמו, דרשה סכום מפתיע של 1800 ש"ח.
פניתי לחברה והם מצידם לא מספקים הסברים ברורים.
אני עובדת עם החברה הזו כבר למעלה מ 7 שנים וברשותינו 5 קווים שלהם, פעמים רבות מידי נתקלתי במצבים ירודים של שירות אך זהו הקש ששבר את גב הגמל ברצוני לנסות להגיע דרככם לבהירות המצב ולשלם את הסכום שאני חייבת לחברה במלואו אך ללא סחיטת הכספים על שום ניצול מצב בירוקרטי מטופש, שהרי אין שום סיבה לתבוע לקוחה שמעוניינת לשלם, באם אדרש אתבע את החברה בעצמי אך אני מצפה מחברה גדולה כזו שמכבדת את עצמה ומשקיעה רבות להעצמת המוניטין של ה"ריבוע הכתום" שתשקיע יותר באיכות השרות, כי ברגע כזה שאני באמת זקוקה לשרות הם אינם. תודה רבה על עזרתכם.
כספי סוג הנזק :
פתרון מיידי של הסדרת התשלום המקורי. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר נסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותה בעתיד.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה