|
|
|
|
|
|
גרימת נזק כספי |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יש לי מכשיר מסוג סוני אריקסון ובתפריט אנשי קשר בחיפש המהיר הוא הופך לאנגלית שפניתי לשרות לקוחות אמרו לי לאפס כי אין דרך אחרת איפסתי ואבדו לי משחקים ב150 שקל נו לא חבל
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן פלשנר, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר שוקרון על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|