פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר דור 3 מוטורולה E1000 נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מיום ששידרגתי את המכשירים הישנים שלי לדור 3 ולE1000 חיי הפכו לסיוט.
רוב היום אני לא זמין,אין סוף ניתוקים ,המכשירים הוחלפו מספר פעמים אך ללא הועיל
ומה שנותר הוא שאני משלם ללא תמורה.
פניתי אין ספור פעמים ע"מ שיחליפו את המכשירים הדפוקים למכשיר אחר אך בשיא חוצפתם הם הציעו שאבצע שידרוג נוסף.
מעניינת מאוד העובדה שהם לא מוכרים את המכשיר הזה יותר למרות שמדובר במכשיר חדש
כנראה שהם יודעים שהמכשיר דפוק ומסתירים זאת מהלקוחות.
כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר לסוג אחר ללא תמורה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר כהן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה