פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השבת מכשיר שהיה 30 דק' בשימוש בפחות מ 14 יום לרכישה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז ביג ב"ש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד בפקס ובדואר רשום
מחלקת פניות הציבור
פרטנר ישראל

הנדון : ביטול עיסקה של V3.

נאלצתי לפנות אליכם עקב אי מתן שירות נאות ע"י מנהלת סניף
שלכם במרכז ביג באר-שבע ומנהלת הקבלן-משנה בשם דליה.

ביום ג' 17/10/06 לקחתי את המכשיר לא היה באפשרותי להשתמש בו אז הכנסתי
את הסים למכשיר ישן שיש בבעלותי וכך עד עכשיו.

לאחר שלמדתי את המכשיר ביום שישי 19/10/06 הבנתי שהמכשיר לא בשבילי.

כאשר באתי ביום א' 21/10/06 למרכז השירות בבקשה להחזיר את המכשיר מאחר
שאיננו מתאים לצורכי ולא עברו 14 יום מיום הרכישה נענתי בסירוב ע"י הנציגה
וכן ע"י מנהלת הקבלן-משנה דליה.
מאחר שכבר דיברתי במכשיר לאחר שביקשתי לדבר עם נציגות בכירה יותר הועברתי למנהלת הסניף שאין אפשרות להחזיר את המכשיר ונתנה לי את הכתובת שלכם
מח' פניות הציבור.

אבקשכם לקבל ממני את המכשיר מאחר שהינו במצב חדש באריזתו המקורית
ולא היה בו שימוש מלבד בדיקה ראשונית.

הנני לקוח בחברתכם כבר מעל 10 שנים וחבל הלקוח נאמן כמוני ישנה דעתו בגלל
מקרה מצער של חוסר מודעות לשירות הלקוח.

הרי ידוע לכולם כי אפשר להעביר סים בין מכשירים ולתת תירוץ כמו השתמשת במכשיר
ולכן אין אפשרות החזרה הינו דבר מגוכך וגם למה לי לקחת מכשיר לקמה ימים? ממש
לא משעמם לי עד כדי כך וגם להתיחסות לכל הסיפור הזה אין לי זמן.

אבקש לטפל בנושא בהקדם.



מרמר יבגני

והתגובה לאחר המכתב הרשום אין מה לעשות!
אם תרצה תשדרג שידרוג נוסף בתנאים הרגילים
כספי סוג הנזק :
ביטול עיסקה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר מרמר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה