פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן מידע נכון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
מהחודש הראשון שקניתי את המכשיר דור שלישי אני רק "סובל" ולא מרוצה בכלל.
היום יום שישי הגיע לי החשבונית ולאחר בדיקה שלי אני מגלה שאני משלם על המכשיר שלי 45 ש"ח. למרות שהסוכן שמכר לי אמר לי שהמכשיר עולה רק 39 שח ולאחר שאני מגיע בחשבונית ל 100 שח אני לא משלם על המכשיר בכלל!
צלצלתי למרכז השירות ואמרו לי ש ה - 45 שח זה כולל מעמ.
זה ממש לא לעניין שקיבלתי מידע שגוי , אני לא מוכן לשלם על כזה סכום, כל פעם אני מגלה שאתם לא נותנים מידע אמין כמו שצריך.
אני מצפה לתשובה מהירה והולמת!!
נמאס לי שכל הזמן אני מגלה דברים שלא הובהרו מראש!!
אני ממש ממש מאוכזב!
אוהד
והפסד לקוחות לעסק סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר וינטר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה