פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות בהתחברות לחברה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי לחברה כלקוחה עסקית עם 2 מכשירים, הגיע אלי סוכן הביתה להחתים אותי על חוזה.
1. הסוכן "שכח" לציין שיש תשלומים על שירותי דור 3, וזאת למרות שאני ובעלי שאלנו מספר פעמים אותו אם יש תשלומים נוספים שהוא לא אמר לנו. מדובר על 2 מכשירים תשלום של כמעט 60 ש"ח בחודש. לאחר יומיים התקשרו אלי מפניות הציבור לשאול האם אני מרוצה מהסוכן ומאחר ולא ידעתי אז על התרמית הזו נתתי לו ציון 10 על הכל. הנציגה שאלה אותי האם הוא הסביר לי על חבילות הגלישה דור 3, אמרתי שלא ואין לי מושג על מה היא מדברת. היא אמרה טוב וסיימה את השיחה.
2. אין לי קליטה בבית - בנושא השיחות הנכנסות קיבלתי פתרון - צלצול כפול שמצלצל בבית - חינם לחצי שנה. מה יהיה אחר כך אני לא יודעת. פיתרון לשיחות היוצאות לא נתנו לי. הציעו להביא טכנאי לבדיקת האזור (הגליל) והתקנת משדר, מאחר ואני גרה בדירה שכורה הדבר לא התאפשר כי בעל הבית סירב לכך מהפחד המוצדק של הקרינה - הבעיה נותרה ללא פיתרון.
3. בעיות טכניות שונות - מאחר ולמכשירים שרכשתי אין דיבורית לרכב, המליצו לי להשתמש בטלפון הישן שלי ע"י SIM כפול, שירות שעולה 5 ש"ח בחודש, השיחה אמורה להיכנס גם למכשיר הרגיל (הראשי כלשונם) וגם למכשיר השני (המשני). השירות הזה מההתחלה פעם עובד 5 פעמים לא עובד וכבר נמאס לי לפנות כל הזמן למוקד. כל פעם מחדש מבקשים ממני מיליון פרטים כגון מספרי SIM של שניהם למרות שמסרתי אותם כבר מספר פעמים רבות. הבעיה כל פעם נפתרת ולאחר יומיים שוב חוזרת וכבר נמאס לי לפנות עליה למוקד כל שני וחמישי.
4. החמור מהכל - כשהסוכן היה אצלי הוא החתים אותי בהתחברות על צג מסך - כשברקע העמוד הראשון של החוזה - תשלום חודשי של עלות מכשיר, דמי מנוי. אני מקבלת את החוזה באימייל, אני רואה לתדהמתי שיש שם כמעט 10 עמודים של כל מיני דברים שמעולם לא ראיתי, שהחתימה שלי הודבקה עליהם! כך יוצא שאני חתומה על דברים שמעולם לא ראיתי ולא חתמתי עליהם! וגם לא הייתי חותמת אם הייתי רואה אותם
עוגמת נפש, עלבון, מירמה סוג הנזק :
קבלת כל שירותי דור 3 ללא תשלום כפי שהובטח לי, מציא פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת זהבי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה